پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250638
رويه توهين از سوي دولتمردان تدبير و اميد باب شد/ شکايت از اهانت کنندگان، سرپوش بر روي برخي ناکارآمدي‌ها است
تاریخ انتشار : 1399/11/26 08:35:56
نمایش : 1458
کارشناس مسائل سياسي در چهارمحال و بختياري گفت: همگان به خاطر دارند که اين رويه توهين را برخي از همين دولتمردان در دولت تدبير و اميد در تبليغات انتخاباتي، در سخنراني‌هاي بعد از انتخابات و... باب کردند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، علي رضا اسماعيلي کارشناس مسائل سياسي در چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با جهانبين نيوز؛ اظهار کرد: هم رفتار اهانت کنندگان به رئيس جمهور در روز 22 بهمن ماه امسال و هم همه آن چيزهايي که باعث شده اين واقعه به وقوع بپيوندد، محکوم است.

وي با اشاره به اينکه تعداد معدود افراد اهانت کننده هيچ گاه بيانگر نظر کل جامعه انقلابي و ارزشي که براي گراميداشت روز 22 بهمن‌ماه به خيابان‌ها آمدند نيست، گفت: مطلب ديگر اينکه شکايتي که دولت در حال پيگيري آن است، به نوعي فرافکني است، بايد بررسي شود که ريشه اين قضيه چيست.

اسماعيلي خاطرنشان کرد: يکي از تاکيدات رهبر معظم انقلاب اسلامي اين بود که نبايد بددهني و بي ادبي در گفت‌وگوها باب شود، اما همگان به خاطر دارند که اين رويه توهين را برخي از همين دولتمردان در دولت تدبير و اميد در تبليغات انتخاباتي، در سخنراني‌هاي بعد از انتخابات و... باب کردند.

کارشناس مسائل سياسي در چهارمحال و بختياري اضافه کرد: شکايت از اهانت کنندگان نبايد باعث شود اصل مسئله پاک شود، به هر حال طيفي وسيعي از مردم از شرايط اقتصادي، اجتماعي و... حاکم ناراضي هستند، اين نارضايتي اما نبايد تحت الشعاع قرار گيرد.

وي با بيان اينکه حدود هفت سال است که همه اعتبارات، امکانات کشور و ظرفيت‌هاي نظام جمهوري اسلامي در اختيار جريان اصلاح طلب بوده است، بيان کرد: هم‌اکنون زمان پاسخگويي آن‌ها در قبال وعده‌هاي انتخاباتي است و اينکه در راستاي تحقق مطالبات مردمي به چه ميزان عمل کردند.

اسماعيلي تاکيد کرد: به نظر مي‌رسد شکايت مجموعه دولت درخصوص اتفاق رخ داده در 22 بهمن ماه امسال و بي احترامي عده‌اي به رئيس جمهور بيشتر به دليل سرپوش گذاشتن بر روي برخي ناکارآمدي‌ها است، هر چند که باز هم تاکيد مي‌کنم اين کار بشدت محکوم است.

کارشناس مسائل سياسي در چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه در آستانه انتخابات قرار داريم و به نظر مي‌رسد به حاشيه بردن برخي اصول مهم و سرپوش گذاشتن بر روي ناکارآمدي‌ها ضروري به نظر مي‌رسد، عنوان کرد: از همين رو است که مجبور هستند برخي از حواشي که رخ مي‌دهد را بزرگنمايي کنند تا افکار عمومي منحرف شود.

وي با اشاره به اينکه جريان اصلاحات 24 سال کاملا مشخص، از زمان هاشمي رفسنجاني، خاتمي و روحاني مقدرات اين کشور را در دست داشته است و روند اجرايي و اقتصادي کشور در اختيارشان بوده است، ادامه داد: همه دستاورد دولت تدبير و اميد برجام بود که آن هم با شرايطي که پيش آمد نتيجه‌اي نداشت.

اسماعيلي افزود: جريان انقلابي بايد بشدت صبور و خويشتندار باشد تا گرفتار اينگونه حواشي نشود.

انتهاي پيام/1031ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html