پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250620
آمريکا روياي مذاکره موشکي با ايران را به گور مي برد/ اقتدار دفاعي و نظامي کشور در سايه هويت استکبار ستيزي است
تاریخ انتشار : 1399/11/14 07:31:39
نمایش : 1446
سردار سليماني گفت: استکبار ستيزي باعث شد که امروز با افتخار اعلام کنيم که در حوزه دفاعي و موشکي حرف هايي براي گفتن داريم و دشمن بايد مذاکره موشکي با ايران را به گور ببرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سردار يعقوب سليماني معاون فرهنگي بنياد شهيد و امور ايثارگران در گفت و گو با تهران پرس با بيان اينکه استکبار جهاني هرگز قادر به نفوذ در کشورمان نخواهد بود، اظهار داشت: اگر استکبار جهاني به سرکردگي امريکا قادر به نفوذ در کشورمان بود، هرگز حرف از سازش به ميان نمي آورد و همچنان با روش زورگويي و استبدادگري، در پي تحميل خواسته هايش به ملت ايران بود.
 
وي با اشاره به اينکه سياست هاي افرادي همچون ترامپ با فشار حداکثري و تحريم هاي ظالمانه بر عليه ملت ايران جوابگو نيست، افزود: ترامپ گمان مي کرد که با افزايش فشارهاي اقتصادي به ايران قادر به تحميل خواسته هايش به کشورمان است اما در نهايت ديد که رسيدن به چنين خواسته اي برايش همچون خواب باقي خواهد ماند و رويايي بيش نيست.
 
سردار سليماني خاطر نشان کرد: ترامپ در واپسين روزهاي رياستش در کاخ سفيد هم اصرار به مذاکره با ايران داشت چرا که مي دانست ابزار ديگري براي مقابله با کشورمان ندارد و تمام گزينه ها را اجرايي کرده اما به خواسته اش نرسيده است و به همين دليل سازش را در پيش گرفته بود اما در نهايت از قدرت کنار رفت.
 
معاون فرهنگي بنياد شهيد و امور ايثارگران با بيان اينکه شهدا، با اهداي جانشان نشان دادند که هرگز با استکبارجهاني سازش نخواهند کرد، افزود: در طول پيروزي انقلاب اسلامي و هشت سال دوران دفاع مقدس و همچنين نبرد با داعش در سوريه و عراق شهداي بسياري را در راه مقابله با استکبارجهاني تقديم اسلام کرده ايم و امروز امنيت کشورمان به دليل همچين مجاهدت ها و استکبارستيزي هاست.
 
وي گفت: اگر روحيه استکبارستيزي در ما تضعيف شود، دشمن قادر خواهد بود تا با نفوذ بر ارکان نظام، امورات را به دست بگيرد و کشور را به سمتي بکشاند که در جهت منافع آنان است.
 
سردار سليماني افزود: استکبار ستيزي باعث شد که امروز بتوانيم با افتخار اعلام کنيم که در حوزه دفاعي و موشکي حرف هايي براي گفتن داريم و دشمن بايد مذاکره موشکي با ايران را به گور ببرد چون هرگز چنين خواسته اي محقق نخواهد شد چرا که با امنيت کشورمان مرتبط است.
 
معاون فرهنگي بنياد شهيد و امور ايثارگران خاطر نشان کرد: هرچقدر بتوانيم در مسير انقلاب اسلامي و آرمان ها و انديشه هاي امام خميني(ره)، امام خامنه اي و همچنين شهدا قدم برداريم، همان قدر باعث پيشرفت بيش از پيش کشورمان در همه حوزه ها خواهيم شد.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html