پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250596
امروز آخرين روز بدترين و خطرناکترين رئيس جمهور تاريخ آمريکاست
تاریخ انتشار : 1399/11/01 10:22:41
نمایش : 1464
سناتور ايالت ورمونت آمريکا در پيامي در توييتر با اشاره به روز پاياني دوران رياست جمهوري ترامپ نوشت که وي بدترين و خطرناکترين رئيس جمهور تاريخ آمريکا بوده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، «برني سندرز» سناتور ايالت ورمونت در پيامي در توييتر به پايان دوران رياست جمهوري «دونالد ترامپ» اشاره کرد.

 

وي در اين پيام توييتري نوشت: «امروز آخرين روز بدترين و خطرناک‌‌ترين رئيس جمهور در تاريخ آمريکاست. براي 4 سال ترامپ تلاش کرد تا مردم ما را جدا کند. هم اکنون وظيفه ما جمع کردن مردم گرد دستورالعملي است که براي همگان و نه فقط اندک تعدادي کار کند.»

کمتر از 24 ساعت به پايان دوران «دونالد ترامپ» به عنوان چهل و پنجمين رئيس جمهور آمريکا باقي مانده است.

وي قصد ندارد در مراسم تحليف بايدن شرکت کند و صبح روز چهارشنبه براي آخرين بار با هواپيماي مخصوص رئيس جمهور به پايگاه شکاري «اندروز» واقع در مريلند رفته و در آنجا مراسم خداحافظي وي برگزار شود.

براي مراسم خداحافظي ترامپ، از مقام‌هاي دولت او دعوت شده و از آنها خواسته شده ساعت ۷:۱۵ صبح روز چهارشنبه به وقت محلي در پايگاه شکاري اندروز حاضر باشند.

طبق برنامه مقرر براي مراسم تحليف بايدن، قرار است ظهر روز چهارشنبه به وقت محلي واشنگتن دي سي او به عنوان رئيس‌جمهور جديد سوگند ياد کند.

مراسم تحليف بايدن و هريس به عنوان رئيس‌جمهور و معاون رئيس‌جمهور جديد آمريکا، تحت تدابير شديد امنيتي در پايتخت اين کشور انجام مي‌گيرد.

به دنبال حمله طرفداران دونالد ترامپ به جلسه کنگره آمريکا که در نتيجه درگيري‌ها بين آنها و نيروهاي امنيتي حداقل پنج نفر کشته شدند، مقام‌هاي آمريکايي نيروهاي گارد ملي و امنيتي را به پايتخت گسيل و اين شهر را به پادگان نظامي تبديل کرده‌اند.

منبع: فارس

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html