پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250579
پرسپوليس در مسير جام جهاني باشگاه‌ها!/ فقط تأييديه فيفا باقي مانده است
تاریخ انتشار : 1399/10/27 10:20:25
نمایش : 1436
نايب قهرمان ليگ قهرمانان آسيا ۲۰۲۰ مي‌تواند پس از سپاهان، به دومين تيم ايراني شرکت‌کننده در جام جهاني باشگاه‌ها تبديل شود.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ باشگاه اوکلند سيتي نيوزيلند که قرار بود به‌عنوان نماينده اقيانوسيه در مسابقات جام جهاني باشگاه‌ها شرکت کند، روز جمعه اعلام کرد که به دليل شيوع کرونا و محدوديت‌هاي مرتبط، در اين رقابت‌ها شرکت نخواهد کرد.

با توجه به اين اتفاق، پرسپوليس اين شانس را دارد که در جام جهاني باشگاه‌ها شرکت کند. قرار است فيفا تا روز دوشنبه تصميم نهايي را بگيرد و اعلام کند مسابقات را با جايگزين کردن تيمي به جاي اوکلند سيتي برگزار خواهد کرد يا خير.

قرار است هواداران پرسپوليس هم پويشي به راه بيندازند و از فيفا درخواست کنند شاگردان يحيي گل‌محمدي جايگزين نماينده اقيانوسيه شوند. با توجه به اينکه اسپانسري و حق پخش تلويزيوني براي فيفا اهميت زيادي دارد، پرسپوليس شانس جايگزيني نماينده نيوزيلند را در جام جهاني باشگاه‌ها داراست.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html