پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250572
تشريح آخرين تصميم ستاد ملي کرونا در مورد بازگشايي مدارس از ابتداي بهمن‌ماه
تاریخ انتشار : 1399/10/23 08:40:51
نمایش : 1372
مديرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري با اشاره به کاهش شدت شيوع ويروس کرونا و تصميم ستاد ملي کرونا اعلام کرد: کلاس‌هاي درس پايه اول و دوم ابتدايي در مناطق زرد و آبي استان مانند سراسر کشور از اول بهمن‌ماه حضوري برگزار مي‌شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ فرحناز قائداميني مديرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري در گفت‌وگوي تلفني با بخش خبر شبکه استاني با تاکيد بر اهميت آموزش حضوري در افزايش فرايند يادگيري اظهار کرد: براي برگزاري کلاس‌هاي درس در پايه اول و دوم ابتدايي تمام دستورالعمل‌هاي بهداشتي و ضدعفوني کردن مدارس انجام خواهد شد.

وي تصريح کرد: از اول بهمن‌ماه در مناطق آبي کلاس‌هاي درس مدارس کم جمعيت و زير ۵۰ نفر به صورت حضوري برگزار خواهد شد.

قائداميني يادآور شد: کلاس‌هاي عملي، کارگاهي و مهارتي هنرجويان فني و حرفه‌اي و کار و دانش در مناطق زرد و آبي نيز به‌صورت حضوري و با رعايت پروتکل بهداشتي برگزار مي‌شود.

مديرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه جمعيت دانش‌آموزان در کلاس‌هاي درس حدااکثر ۱۰ نفر خواهد بود، تاکيد کرد: کادر آموزشي مدارس و اوليا دانش‌آموزان موظف به رعايت پروتکل بهداشتي و شوراي مدرسه نيز ملزم به اطلاع‌رساني درخصوص نحوه برگزاري کلاس‌هاي درس خواهد بود.

وي بيان داشت: حضور کادر اداري و اجرايي مدارس در مناطق نارنجي، زرد و آبي براساس بخشنامه سازمان اداري و استخدامي کشور همانند ساير کارکنان دولت انجام مي‌گيرد.

قائداميني تاکيد کرد: هم‌اکنون ۱۵۴ مدرسه ابتدايي با جمعيت زير ۱۰ دانش‌آموز،  ۲۱۸ مدرسه با جمعيت زير ۱۵ دانش‌آموز و  ۷۵۹ کلاس درس چندپايه در مقطع ابتدايي در استان فعال است.

مديرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري افزود: از  اول بهمن‌ماه کادر اداري و اجرايي تمام مدارس در مناطق زرد و آبي نيز بايد در مدارس حاضر شوند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html