پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250569
سامانه بارشي پنجشنبه وارد کشور مي‌شود/ تداوم آلودگي هوا تا روز جمعه
تاریخ انتشار : 1399/10/22 09:15:29
نمایش : 1477
سازمان هواشناسي با اشاره به ورود سامانه بارشي فعال مديترانه‌اي به کشور نسبت به وقوع بهمن و بالا آمدن آب رودخانه‌ها طي چهارشنبه تا جمعه هشدار داد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، بر اساس نقشه‌هاي آينده‌نگري سازمان هواشناسي تا روز پنجشنبه در اکثر مناطق کشور جوي پايدار حاکم است که پيامد آن تداوم آلودگي دز شهرهاي صنعتي و پرجمعيت از قبيل کرج، تهران، قم، اراک، اصفهان، تبريز و مشهد خواهد بود.
امروز و فردا با شمالي شدن جريانات روي درياي خزر، افزايش ابر و احتمال بارش پراکنده در سواحل جنوبي درياي خزر پيش بيني مي‌شود.
 
روزهاي پنجشنبه و جمعه شمال غرب و غرب کشور تحت تاثير سامانه بارشي فعال مديترانه‌اي ابرناکي و بارندگي خواهند داشت. بر اساس اعلام سازمان هواشناسي طي چهار روز آينده در شمال غرب، غرب و مرکز کشور و دامنه‌هاي البرز روند افزايش نسبي دما پيش بيني شده است.
 
از ظهر چهارشنبه و طي روز پنجشنبه با وزش باد نسبتا شديد و گرم جنوبي دما در سواحل درياي خزر به‌طور محسوس افزايش مي‌يابد، از اين روز بالا آمدن آب رودخانه‌ها و احتمال وقوع بهمن در ارتفاعات و دامنه‌هاي رشته کوه البرز از چهارشنبه تا جمعه دور از انتظار نيست.
 
سازمان هواشناسي همچنين نسبت به تداوم آلودگي هوا در شهرهاي صنعتي و پرجمعيت تا صبح روز جمعه هشدار داد که باعث افزايش غلظت آلاينده‌ها و کاهش کيفيت هوا در شهرهاي تهران، کرج، قم، اصفهان ، اراک خواهد شد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html