پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250567
افزايش قيمت مواد شوينده به خواست کارخانه‌دار
تاریخ انتشار : 1399/10/22 09:10:39
نمایش : 1333
مدير بازرسي و نظارت اصناف چهارمحال و بختياري گفت: کارخانه‌ها و واحدهاي توليد مواد شوينده بدون مجوز اقدام به افزايش قيمت محصولات خود کردند که باعث رشد قيمت آن در بازار شده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، فرج‌الله رحمتي در گفت‌وگو با جهانبين نيوز؛ اظهار کرد: کارخانه‌ها و واحدهاي توليد مواد شوينده بدون مجوز اقدام به افزايش قيمت محصولات خود کردند که البته سازمان حمايت از مصرف‌کنندگان آن را تکذيب کرد.

مدير بازرسي و نظارت اصناف چهارمحال و بختياري افزود: وقتي يک محصول از کارخانه افزايش قيمت پيدا مي‌کند خودبه‌خود در بازار نيز اثرگذار مي‌شود.

وي ادامه داد: استان چهارمحال و بختياري واحد توليدي مواد شوينده ندارد و نياز خود را با واردات از استان‌هاي ديگر تأمين مي‌کند به همين دليل براي انتقال اقلام به استان هزينه حمل و نقل نيز محاسبه مي‌شود، لذا قيمت تمام شده محصول که به دست مصرف‌کننده مي‌رسد بيشتر مي‌شود.

رحمتي عنوان کرد: مايع دستشويي که با قيمت 6 هزار تومان به مصرف‌کننده عرضه مي‌شد الآن به قيمت 13 هزار تومان از سوي واحد فروشنده خريداري مي‌شود، نمي‌توان تنها فروشندگان را مقصر دانست چراکه آن‌ها نيز اين اقلام را با قيمت بالا خريداري مي‌کنند.

مدير بازرسي و نظارت اصناف چهارمحال و بختياري خاطرنشان کرد: در حال حاضر تنها نظارت بر واحدهاي صنفي کوچک انجام مي‌شود اما در سطح کلان نظارتي وجود ندارد تا کارخانه‌دار به خواست خود قيمت اجناس را بالا نبرد.

وي اضافه کرد: قيمت مواد شوينده در سطح بازار و فروشگاه‌هاي مصرف برابر است چون قيمت مصرف‌کننده بر روي اين اقلام درج مي‌شود.

رحمتي يادآور شد: در حال حاضر هيچ کمبودي در خصوص مواد شوينده در بازار استان و شهرکرد وجود ندارد.

انتهاي پيام/1031ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html