پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250565
يک کشتي ايران وارد ونزوئلا شد/ همکاري اقتصادي دو کشور آمريکا را آزار داده است
تاریخ انتشار : 1399/10/20 09:51:28
نمایش : 1399
بر اساس آمارهاي «ريفينيتيو ايکون»يک کشتي ايراني به بندر «لا گوايرا» در ونزوئلا وارد شد که همکاري اقتصادي دو کشور پس از تحريم ها، آمريکا را آزار داده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از رويترز، بر اساس آمارهاي «ريفينيتيو ايکون»يک کشتي ايراني به بندر «لا گوايرا» در ونزوئلا وارد شد که احتمالاً در ادامه همکاري هاي اقتصادي و بازرگاني دو کشور پس از تحريم هاي آمريکا صورت مي گيرد.

بر اساس اين گزارش، ايران نفت به ونزوئلا را براي جبران کمبود بنزين در اين کشور که به دليل تحريم‌ها و نيز فرسودگي پالايشگاههاي اين کشور ايجاد شده عرضه مي کند. همچنين مواد غذايي نيز به ونزوئلا براي کمک به دولت نيکلاس مادورو ارسال مي کند.

بر اساس آمارهاي ايکون کشتي ايراني با پرچم گلسان تحت مالکيت شرکت کشتيراني «مسخر دريا» اواخر نوامبر ايران را ترک کرد. هنوز مشخص نيست که اين کشتي حاوي چه محموله اي است. وزارت اطلاعات ونزوئلا هم در اين باره پاسخي نداده است.

همکاري هاي دو کشور ايران و ونزوئلا که اعضاي اوپک نيز هستند پس از تحريم هاي امريکا شدت بيشتري داشته؛ به طوري که همکاري هاي اقتصادي رو به رشد اين دو کشور واشنگتن را بيشتر تحريک و آزار داده است.

انتهاي پيام

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html