پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250561
قانوني که در شهرک هاي صنعتي حاکم بوده به ضرر مناطق محروم است
تاریخ انتشار : 1399/10/20 09:44:21
نمایش : 1403
اقبال عباسي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: قانوني که در شهرک هاي صنعتي حاکم است به ضرر مناطق محروم است ، با اين قانون تبيعض آميز هيچ سرمايه گزاري حاضر نيست در اينجا سرمايه گزاري کند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز ؛ اقبال عباسي استاندار چهارمحال و بختياري بعد از ظهر امروز در جلسه نهايي پيگيري و نظارت ميداني رئيس مجلس شوراي اسلامي استان چهارمحال و بختياري  اظهار کرد: با سفر رئيس مجلس شوراي اسلامي به اين استان چالش ها و مشکلات کامل بررسي شد.
 
وي تصريح کرد: بزرگ ترين چالش هاي مهم اين استان مسئله آب و نرخ بالاي بيکاري است که براي حل آن نبايد از هيچ تلاشي دريغ کرد.
 
عباسي ادامه داد:  در طي چند سال گذشته بسياري از روستاهاي کشور در مدار حرکتي توسعه قرار گرفته انداما اين استان در اشتغال و کسب درآمد به آن توجه اي نشده است.
 
وي با اشاره به اينکه بحث نارضايتي در کل کشور وجود دارد بيان داشت: تاثير لاوي گري و چانه زني  به حدي زياد است که از اين طريق مي توان از امکانات بيشتري برخوردار شد.
 
عباسي با اشاره به اينکه قانوني که در شهرک هاي صنعتي حاکم بوده به ضرر مناطق محروم است  خاطر نشان کرد: با اين قانون تبيعض آميز هيچ سرمايه گزاري حاضر نيست در اينجا سرمايه گزاري کند.
 
وي با اذعان بر اينکه بودجه را کساني مي گيرند که رديف ملي بيشتري گرفته اند گفت: شاخص مشخص براي توزيع بودجه نيست .
 
عباسي يادآور شد: اين استان ۶ ماه فصل کاري بيشتري ندارد ، و براي اين ساختار بايد تجديد نظر بيشتري شود.
 
وي خاطر نشان کرد: همه گرفتاري هاي آب، اين نعمت الهي براي استان است اما هيچ منفعتي براي از اين نعمت الهي استان نيست.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html