پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250537
ناظم‌الشريعه: فدراسيون فوتبال به فکر تيم ملي فوتسال هم باشد/ براي قهرماني در آسيا به بازي‌هاي تدارکاتي نياز داريم
تاریخ انتشار : 1399/10/14 11:35:34
نمایش : 1373
سرمربي تيم ملي فوتسال گفت: فدراسيون فوتبال و کميته فوتسال بايد تمام تلاش‌شان را بکنند تا فيفادي‌هاي آتي از دست نرود و بتوانيم بازي تدارکاتي براي آمادگي هرچه بيش‌تر را داشته باشيم.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، محمد ناظم‌الشريعه، سرمربي تيم ملي فوتسال ايران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي شبکه اطلاع رساني راه دانا درباره شرايط برگزاري ليگ برتر اين رشته اظهار داشت: بايد قبول کنيم که بچه‌ها پس از 11 ماه مجدداً به شرايط تمرين و مسابقه بازگشتند و اين موضوع به هر حال نشان مي‌دهد که فوتساليست‌هاي ما در اوج آمادگي نيستند اما مربيان کاربلد و همکاران خوبي داريم که مي‌توانند در افزايش سطح کيفي ليگ برتر تاثير بسياري داشته باشند.

او در ادامه صحبت‌هايش گفت: نمي‌خواهم بگويم کيفيت بازيکنان قابل قبول نبوده اما انتظار دارم شرايط خيلي بهتر شود. بچه‌ها کم کم به کيفيت مدنظر خواهند رسيد و روندي هم که دارند هفته به هفته در حال بهتر شدن و پيشرفت کردن است.

سرمربي تيم ملي فوتسال در مورد بروز يک پديده در ليگ فعلي عنوان کرد: طي سه و يا چهار بازي نمي‌توان درباره کيفيت بازيکنان قضاوت درستي داشت، اما بازيکني چون مراد ناظري تاکنون عملکرد بسيار خوبي داشته و هر بازي 2 گل مي‌زند. جوان‌ترها نمايش خوبي داشته‌اند و اميدواري خوبي وجود دارد. همه بازيکنان را رصد مي‌کنيم اما بازيکن بايد در ليگ آبديده شود تا به تيم ملي برسد؛ درب تيم ملي هم براي تمام بازيکنان باکيفيت و باتلاش باز است.

ناظم‌الشريعه در خصوص شرايط آماده‌سازي تيم ملي فوتسال براي مسابقات جام ملت‌هاي آسيا بيان داشت: شرايط برگزاري اين رقابت‌ها هنوز قطعي نيست اما متاسفانه برنامه‌ريزي ليگ برتر به شدت پرفشار است و ما مجالي براي تمرين و ارائه فعاليت‌هاي تاکتيکي مدنظرمان نداريم. فدراسيون فوتبال و کميته فوتسال بايد تمام تلاش‌شان را بکنند تا فيفادي‌هاي آتي از دست نرود و بتوانيم بازي تدارکاتي براي آمادگي هرچه بيش‌تر را داشته باشيم.

وي همچنين افزود: تلاش مي‌کنيم در بهمن ماه تورنمنتي با حضور سه يا چهار تيم از اروپا و آسيا در شيراز داشته  باشيم. به يک ديدار دوستانه در فيفادي اسفند هم نياز داريم و پيش از سفر به کويت در تدارک اين مسابقه خواهيم بود؛ البته هنوز نام تيم‌ها معلوم نيست.

سرمربي تيم ملي فوتسال ايران با اشاره به روند دشوار برگزاري اردوها، در اين باره نيز تاکيد کرد: اميدواريم شرايط برگزاري اردوها هرچه سريع‌تر مشخص شود تا بچه‌ها بدون تمرين نمانند. با برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده از 6 بهمن ان‌شاالله استارت نخستين اردوي خود را مي‌زنيم تا با قدرت در مسابقات آسيايي حضور داشته باشيم.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html