پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 240538
دردسر جديد بعد از انتخابات ۱۰ اسفند فدراسيون/ دغدغه ۴۷ ميلياردي رييس جديد
تاریخ انتشار : 1399/10/11 10:14:35
نمایش : 1349
رييس جديد فدراسيون فوتبال در بدو ورود به فدراسيون بايد بدعي ۴۷ ميلياردي به شستا را تسويه کند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ برگزاري مزايده و فروش ساختمان فدراسيون فوتبال توسط شرکت سرمايه‌گذاري تامين اجتماعي (شستا) با پادرمياني مسعود سلطاني فر وزرير ورزش و جوانان و دستور محمد شريعتمداري وزير کار، رفاه و تامين اجتماعي متوقف شد. اين شرکت تا پايان سال به مسئولان اين فدراسيون فرصت داده تا باقي مانده بدهي دو ميليون يورويي خود را پرداخت کنند.

محمد شريعتمداري وزير کار درباره مزايده و حراج ساختمان فدراسيون فوتبال گفت: با پادرمياني وزير ورزش، قرار شد که فدراسيون فوتبال تا پايان سال ۱۳۹۹ باقي بدهي خود به شستا را بپردازد.
 
اين صحبتهاي وزير کار نشان مي دهد فدراسيون فوتبال بايد باقيمانده بدهي ۶۳ ميليارد توماني اش به شستا را بپردازد در غير اين صورت در سال ۱۴۰۰ شاهد حراج ساختمان فدراسيون فوتبال خواهيم بود.
 
بر اساس صحبتهاي فغانپور مسئول بخش حقوقي فدراسيون فوتبال تا اين لحظه ۱۶ ميليارد تومان به شستا از طرف فدراسيون فوتبال داده شده و ۴۷ ميليارد باقي مانده و حالا با صحبتهاي وزير کار مشخص شده از بدهي فدراسيون فوتبال به شستا ۴۷ ميليارد ديگر باقي مانده که فدراسيون موظف است آن را تا پايان سال بپردازد.
 
اين شايد مهمترين دغدغه رييس فدراسيون فوتبال باسد که قرار است ۱۰ اسفند ماه با برگزاري انتخابات روي صندلي داغ و پردردسر ساختمان سئول بنشيند. ساختماني که حکم توقيف آن صادر شده و در صورت عدم پرداخت بدهي به شستا مصادره و به مزايده گذاشته خواهد شد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html