پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 240482
دلار ۲۵ هزارتوماني و سکه ۱۲ ميليوني شد+ قيمت‌ها
تاریخ انتشار : 1399/09/11 19:20:13
نمایش : 1275
قيمت‌ها در بازار سکه، طلا و ارز براي دومين روز متوالي صعودي بود؛ به‌طوري‌که نرخ دلار به کانال ۲۵ هزار توماني رفت و سکه هم ۱۲ ميليون توماني شد؛ قيمت طلا هم گرمي ۶۰ هزار تومان رشد داشت.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، قيمت سکه، طلا و ارز امروز دوشنبه براي دومين روز متوالي بعد از چند روز کاهش افزايشي بود. قيمت سکه تمام در مرز ورود به کانال ۱۲ ميليون تومان قرار گرفت و در بازار ارز هم نرخ دلار وارد کانال ۲۵ هزار تومان شد.

سکه تمام بهار آزادي طرح جديد امروز با ۷۹۷ هزار تومان افزايش نسبت به ديروز، ۱۱ ميليون و ۹۹۹ هزار تومان و سکه طرح قديم هم با افزايش ۴۰۲ هزارتوماني، ۱۱ ميليون و تومان به فروش رسيد.

نيم‌سکه در روز جاري نسبت به روز گذشته ۱۵۰ هزار تومان رشد داشت و به قيمت ۶ ميليون و ۱۰۰ هزار تومان معامله شد. ربع‌سکه با افزايش ۵۰ هزارتوماني ۴ ميليون توماني شد. قيمت سکه يک گرمي هم ۲۰ هزار تومان بالا رفت.

قيمت هر انس طلاي جهاني امروز بعد از چند روز کاهش با ۳۱ دلار و ۵۱ سنت افزايش، ۱۸۰۸ دلار و ۶۰ سنت معامله شد.

هر گرم طلاي ۱۸ عيار در بازار داخل ۵۹ هزار تومان نسبت به روز قبل افزايش داشت و به يک‌ميليون و ۱۱۴ هزار تومان رسيد. هر گرم طلاي ۲۴ عيار هم ۷۸ هزار تومان رشد را براي امروز ثبت کرد.

در بازار ارز هم نرخ‌ها صعودي بود به‌طوري‌که هر دلار آمريکا با ۶۱۵ تومان افزايش نسبت به روز گذشته به کانال بالاتر صعود کرد و به نرخ ۲۵ هزار و ۶۱۸ تومان رسيد.

قيمت هر يورو در روز جاري با افزايش ۶۵۰ توماني ۳۰ هزار و ۵۵۱ تومان فروش رفت.

انتهاي پيام

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html