پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 240480
جان باختن ۳۸۲ بيمار کوويد۱۹ در کشور/ بهبودي بيش از ۶۷۷ هزار نفر از بيماران
تاریخ انتشار : 1399/09/11 19:17:29
نمایش : 1443
سخنگوي وزارت بهداشت از فوت ۳۸۲ بيمار جديد مبتلا به کوويد۱۹ در کشور خبر داد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سيما سادات لاري سخنگوي وزارت بهداشت گفت: از ديروز تا امروز ۱۱ آذر ۱۳۹۹ و بر اساس معيارهاي قطعي تشخيصي، ۱۳ هزار و ۸۸۱ بيمار جديد مبتلا به کوويد۱۹ در کشور شناسايي شدند که دو هزار و ۲۳۷ نفر از آنها بستري هستند.

وي افزود: مجموع بيماران کوويد۱۹ در کشور به ۹۷۵ هزار و ۹۵۱ نفر رسيد.

لاري ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۸۲ بيمار کوويد۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان اين بيماري به ۴۸ هزار و ۶۲۸ نفر رسيد. خوشبختانه تا کنون ۶۷۷ هزار و ۹۶۳ نفر از بيماران، بهبود يافته و يا از بيمارستانها ترخيص شده اند.

وي خاطرنشان کرد:  ۵۸۴۰ نفر از بيماران مبتلا به کوويد۱۹ در وضعيت شديد اين بيماري تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۶ ميليون و ۱۶۸ هزار و ۶۳۷ آزمايش تشخيص کوويد۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوي وزارت بهداشت توضيح داد: استان‌هاي تهران، اصفهان، قم، آذربايجان شرقي، خراسان جنوبي، سمنان، قزوين، لرستان، اردبيل، خوزستان، کرمانشاه، کهگيلويه و بويراحمد، گيلان، بوشهر، زنجان، ايلام، خراسان رضوي، مازندران، چهارمحال و بختياري، البرز، آذربايجان غربي، مرکزي، کرمان، خراسان شمالي، همدان، يزد و کردستان در وضعيت قرمز قرار دارند.

وي تصريح کرد: استانهاي هرمزگان، فارس، گلستان و سيستان و بلوچستان نيز در وضعيت نارنجي و زرد قرار دارند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html