پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 240462
بسيج، ثروت بزرگ و ذخيره‌ خداداد ملت ايران است/ دشمنان ملت هميشه مي‌خواهند بسيج را نابود يا بي‌اثر کنند
تاریخ انتشار : 1399/09/05 10:29:58
نمایش : 1442
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي فرمودند: بسيج، ثروت بزرگ و ذخيره‌ خداداد ملت ايران است و دشمنان اين ملت، اکنون و هميشه در اين انديشه بوده‌اند و خواهند بود که آن را نابود يا بي‌اثر کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رساني راه دانا به نقل از پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري، در سالروز تشکيل بسيج مستضعفين، حضرت آيت‌الله خامنه‌اي در پيامي بسيج را ثروت بزرگ و ذخيره خداداد ملت ايران خواندند.

متن پيام رهبر انقلاب اسلامي که سردار محمد شيرازي رئيس دفتر فرماندهي معظم کل قوا آن را در ارتباط ويدئوکنفرانس با بسيج مراکز استان‌ها و اقشار بسيج قرائت کرد، به اين شرح است:
 
بسم الله الرّحمن الرّحيم
 
بسيج يادگار بزرگ و درخشان امام راحل، و مظهر اقتدار ملي، و نمايشگاه صفا و اخلاص و بصيرت و مجاهدت است.
 
در دفاع از کشور و استقلال و ثبات آن، در خدمات حياتي با مقياس گستره کشوري، در فعاليت‌هاي پيشرو علمي و فناوري‌هاي نوين، در رويکردهاي ارزشي و ايجاد فضاي معنوي، همه جا نام بسيج برده مي‌شود و حضور بسيج جلوه مي‌کند. ايمان، و عزم، و احساس مسئوليت، و اعتماد به نفس، پايه‌هاي اصلي اين توانايي‌ها و گره‌گشايي‌ها است و اين‌ها خود نعمت‌ها و موهبت‌هاي خداوند است که بايد با شکر الهي و مراقبت دائمي، آنها را حفظ کرد و بر آن افزود.
 
بسيج، ثروت بزرگ و ذخيره خداداد ملت ايران است. دشمنان اين ملت، اکنون و هميشه در اين انديشه بوده‌اند و خواهند بود که آن را نابود يا بي‌اثر کنند. مسئولان سازماني و يکايک بسيجيان عزيز خود را موظف به ابطال کيد دشمن بدانند و با توکل و اخلاص و برنامه‌ريزي به پيش روند. موفق باشيد ان‌شاءالله.
سيّد علي خامنه‌اي
 
۵ آذر ۱۳۹۹
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html