پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 240458
کارگر اگر بخواهد پروتکل‌ها را رعايت کند، بايد مدام ماسکش را عوض کند/توزيع بيش از 400 ماسک رايگان در شهر چليچه
تاریخ انتشار : 1399/09/05
نمایش : 2113
توزيع ماسک و مواد ضدعفوني‌کننده بين کارگران و اصناف شهر چليچه که مجبورند هر روز سر کار بروند، کمترين کمکي است که مي‌توان به اين افراد براي مقابله با کرونا کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، برپايي ايستگاه‌هاي سلامت تحت عنوان شهيد سليماني با همکاري پايگاه مقاومت شهيد نوروزي شهر چليچه و باهدف ارائه خدمات بهداشتي در قالب کمک به درمان بيماران و کاهش مراجعه به بيمارستان‌ها براي قطع زنجيره کرونا  برگزار شد.
 
آقاي نورزي يکي از کارگران اين شهر در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار گفت: چرا نبايد امکانات حداقلي نظير ماسک به‌صورت ملي و همه‌جا براي کارگران ايجاد شود؟ توليد و توزيع ماسک و الکل براي کارگران کار سختي است که مسئولان نه‌تنها آن را پي نمي‌گيرند که حتي حرفش را هم نمي‌زنند و همه‌چيز را به خود کارگران، کارفرمايان و خيرين واگذار کرده‌اند؟
 
وي تصريح کرد: در بسياري از محيط‌هاي کاري عملاً رعايت فاصله‌گذاري اجتماعي ممکن است. ماهيت برخي از کارها هم به‌گونه‌اي است که نيروي کار فرصت نمي‌کنند مدام دست‌هاي خود را بشويند. مي‌ماند زدن ماسک و استفاده از ضدعفوني‌کننده‌ها که خرج بالاي آن فشار اقتصادي به کارگران مي‌آورد.
 
وي بيان کرد: شايد گفته شود همه پول براي خريدن يک ماسک ۱۳۰۰ توماني دارند. اولاً بايد گفت قيمت ماسک اين نيست و قيمت‌ها تا دو هزار تومان هم مي‌رسد، در ثاني يک کارگر اگر بخواهد واقعاً پروتکل‌ها را رعايت کند، بايد مدام ماسکش را عوض کند. اين‌طور درمجموع هزينه زيادي مي‌شود که با اين شرايط اقتصادي بازهم فشار را بر کارگران بيشتر مي‌کند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html