پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 240449
اسدي: عبدي به مرور زمان در ترکيب تيم جا مي‌افتد/ گل‌محمدي بايد خودش را کنترل مي‌کرد تا اخراج نشود
تاریخ انتشار : 1399/09/03
نمایش : 1325
هافبک اسبق تيم پرسپوليس گفت: به حضور يحيي روي نيمکت در ديدار با نفت مسجدسليمان احتياج داشتيم و حالا اين اخراج بي‌مورد باعث شد تا از حضورش بي‌بهره شويم.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، ابراهيم اسدي، هافبک اسبق تيم پرسپوليس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي شبکه اطلاع رساني راه دانا؛  درباره ديدار اين تيم با تيم صنعت نفت در دومين هفته از ليگ برتر اظهار داشت: بازي خوبي بود و خدا را شکر پرسپوليس توانست در اين هفته به نخستين برد در فصل جديد برسد. با اين‌که شرايط جوي بد بود و توپ و زمين در اين هوا سنگين مي‌شوند و شرايط هم سخت، اما اين بازي درگيرانه نهايتاً با يک پنالتي به نفع ما به پايان رسيد.

وي در ادامه صحبت‌هايش افزود: فکر مي‌کنم پرسپوليس درحال برگشتن به شرايط ايده‌آل و آرماني‌اش است و با وجود اين‌که کمال کاميابي‌نيا و بشار رسن هم در ترکيب تيم حضور نداشتند، يحيي گل‌محمدي با بازيکنان ديگر در حال محک زدن شرايط تيمش بود و در کل توانست عملکرد قابل‌قبولي را برجاي بگذارد.

اسدي در مورد عملکرد ضعيف مهاجمان پرسپوليس در غياب عيسي آل‌کثير عنوان کرد: مهدي عبدي و آرمان رمضاني پيش از اين بازيکناني بوده‌اند که بيشتر به عنوان بازيکن تعويضي وارد بازي مي‌شدند و از تجربه زيادي برخوردار نيستند. طول مي‌کشد تا عبدي در ترکيب فيکس تيم جا بيفتد و بدرخشد اما قطعاً عملکرد خوبي خواهد داشت.

هافبک اسبق تيم پرسپوليس در خصوص بازي پيش‌روي اين تيم مقابل تيم نفت مسجدسليمان نيز بيان کرد: افشين پيرواني قبل از اين گفته بود که همه بازي‌هاي پيش روي پرسپوليس حکم فينال را دارد و من هم فکر مي‌کنم پيش از ديدار نهايي پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا، همه بازي‌ها بغرنج و دشوار است. نفت مسجدسليمان تيم خوبي است و در خانه هم مي‌خواهد در برابر فيناليست آسيا عرض اندام کند که اين مسئله مي‌تواند کار تيم پرسپوليس را سخت‌تر جلوه دهد.

وي همچنين افزود: اميدوارم مسئولين حقوقي و مديران باشگاه بتوانند کاري کنند تا محروميت عيسي آل‌کثير بخشيده شود و يا اين‌که به شکلي بتوانيم از او استفاده کنيم. به مهاجمي مثل او نياز است و بايد خلاء او پر شود.

ابراهيم اسدي نهايتاً درباره اعتراض عجيب يحيي گل‌محمدي در اواخر ديدار عصر شنبه تيم پرسپوليس گفت: آن خطا صحنه‌اي از بازي بود و يحيي بايد خودش را کنترل مي‌کرد. ممکن بود پرسپوليس در دقايق پاياني روي همان حمله گل بخورد و پيروزي را از دست بدهد اما از ديد داور خطا صحيح بوده و بايد کسي کنار يحيي مي‌بود تا او را آرام کند. به حضور يحيي روي نيمکت در ديدار با نفت مسجدسليمان احتياج داشتيم و بايد ببينيم او از روي سکوها چه خواهد کرد.

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html