پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 240446
مسئولان در فارسان عزم خود را براي مقابله با کرونا جزم کردند
تاریخ انتشار : 1399/09/03 09:47:01
نمایش : 1165
مديران و مسئولان در شهرستان فارسان با جديت بيشتري پيگير رعايت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌هاي بهداشتي مقابله با کرونا خواهند شد و با متخلفين برخورد مي‌شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، جمعي از مديران و مسئولان شهرستاني با حضور در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان فارسان پيگير وضع شيوع کرونا در شهرستان شده و عزم خود را براي مقابله با اين ويروس منحوس جزم کردند.
 
حميد يزداني فرمانده سپاه ناحيه فارسان در اين خصوص گفت: متأسفانه وضعيت شيوع ويروس منحوس کرونا در شهرستان بسيار بد است و شهرستان فارسان به حالت قرمز درآمده و عزم جدي مردم و مسئولان را مي‌طلبد.
 
وي گفت: هم‌زمان با شروع موج جديد مقابله با ويروس کرونا در کشور محدوديت‌هاي ايجادشده در سراسر کشور در شهرستان فارسان نيز اعمال خواهند شد و مطابق با قوانين با متخلفين و کساني که پروتکل‌هاي بهداشتي را رعايت نمي‌کنند برخورد و خاطيان جريمه خواهند شد.
 
وي تصريح کرد: مسافرت و جابجايي شهر به شهر در شهرستان ممنوع شده و با نصب دوربين‌هاي نظارتي در محل‌هاي تردد يعني در مسير فارسان باباحيدر و همچنين نصب دوربين در تنگ‌هاي پردنجان و در مسير فارسان به شهرکرد و در برخي ديگر از مسيرهاي مواصلاتي ترددها کنترل خواهند شد و با خاطيان برخورد و جريمه خواهند شد. به‌علاوه اينکه مقرر گرديده تا فعاليت کليه اماکن ورزشي نظير باشگاه‌هاي بدن‌سازي و... و همچنين کليه سالن‌هاي ورزشي علي‌الحساب تا دو هفته تعطيل شود و همچنين کليه کسبه و بازاريان به‌جز مراکز درماني و سوپرمارکت‌ها که توزيع‌کننده مواد غذايي مي‌باشند تعطيل شوند.
 
وي در پايان بيان داشت: ما نيز مشکلات مردم را درک مي‌کنيم و ميدانيم که کرونا وضعيت معيشت مردم را با سختي روبرو کرده درک مي‌کنيم که با تعطيلي مغازه‌ها ممکن است که بسياري از بازاريان به مشکل بخورند اما چاره‌اي نيست و جان مردم و خود کسبه بسيار مهم‌تر از مسائل مادي و اقتصادي است. لذا اميدواريم که با همکاري مردم وضعيت کرونا در شهرستان رو به بهبودي برود و سايه اين ويروس منحوس هرچه سريع‌تر از سر مردم ما و کل دنيا کم شود.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html