پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230426
تداوم "رزمايش مواسات" در بام ايران/ از توزيع 300 هزار بسته حمايتي تا ساخت 80 خانه براي نيازمندان
تاریخ انتشار : 1399/08/17 09:55:51
نمایش : 1245
مجموعه سپاه و بسيج با تدابير مقام معظم رهبري در تلاش بودند تا التيام‌بخش مردم در اين روزهاي سخت باشند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز، فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم(ع) گزارش جامعي از عملکرد گروه‌هاي جهادي و خيرين در رزمايش مواسات در سطح چهارمحال و بختياري ارائه کرد.
 
 سردار علي‌محمد اکبري شامگاه چهارشنبه با حضور در برنامه چشم‌انداز با ابراز رضايت از رزمايش مواسات در سطح چهارمحال و بختياري گفت: مجموعه سپاه و بسيج با تدابير مقام معظم رهبري در تلاش بودند تا التيام‌بخش مردم در اين روزهاي سخت باشند.
 
فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم(ع) با اشاره به اقدامات ارزشمند و قابل توجه نيروهاي مردمي و بسيجي و سپاه در جهت پاکسازي و ضدعفوني معابر بيان کرد: اين اقدامات ظرفيت مستندسازي بسيار دارد و طبق فرمايش رهبر معظم انقلاب افرادي مانند شهيد آويني براي مستندسازي اين جلوه‌ها نياز است و اين روزها روايت فتح ديگري است.
 
توزيع 300 هزار بسته معيشتي و بهداشتي بين نيازمندان
 
اکبري خاطرنشان کرد: رزمايش کمک‌هاي مؤمنانه در سه مرحله تا به امروز انجام شده که بالغ بر 65 ميليارد تومان کمک‌هاي مردمي به صورت نقدي و غيرنقدي آماده و جمع‌آوري شده و در قالب 300 هزار بسته معيشتي و بهداشتي بين افراد نيازمند استان توزيع شده است.
 
وي با بيان اينکه هنوز خانواده‌هاي زيادي هستند که شناسايي نشده‌اند اظهار داشت: افراد نيازمند يا کساني که از وضعيت خانواده‌هاي نيازمند اطلاع دارند با مراجعه به پايگاه‌هاي بسيج و دفاتر ائمه جمعه اطلاعات را ثبت کنند تا مورد حمايت قرار بگيرند.
 
بخشش اجاره‌بها توسط مالکين
 
اکبري سخاوتمندي مردم استان را نمونه‌اي مثال زدني عنوان کرد و گفت: در زمان وجود اين ويروس اصناف و اقشار مختلف استان به اجاره نشينان کمک کردند و اجاره‌خانه‌ها و اجاره مغازه‌ها به صورت وسيع در استان به مدت مشخصي بخشيده شد.
 
ساخت 80 خانه براي نيازمندان توسط گروه‌هاي جهادي
 
وي در ادامه افزود: با کمک خيرين براي افراد نيازمند در آستانه ازدواج جهيزيه تهيه شد و با کمک گروه‌هاي جهادي در مجموعه سپاه استان 80 خانه ساخته و تحويل مددجويان داده شد و با کمک قرارگاه‌هاي سازندگي در استان وام اشتغال زايي به افراد نيازمند داده شد و نزديک به 100 هزار بسته لوازم التحرير بين دانش آموزان توزيع شد.
 
اکبري با اشاره به آماده باش نيروهاي سپاه اظهار داشت: علاوه بر مراکز بهداشتي و درماني سپاه که آمادگي کامل دارند نقاهتگاه‌هايي با 200 تخت در شهرستان‌هاي شهرکرد، بروجن، لردگان و فارسان آماده کرده‌ايم که در صورت لزوم از آنها استفاده شود و با آموزش نيروهاي سپاه و بسيج اين افراد براي کار در مراکز درماني آماده شده‌اند.
 
وي از انعقاد تفاهم نامه سپاه و بسيج سازندگي با کميته امداد خبر داد و خاطرنشان کرد: 38 ميليارد تومان براي اجراي کار ماندگار و اشتغال‌زايي و کارآفريني تخصيص داده شد تا افراد تحت پوشش و افرادي که کميته امداد معرفي مي‌کند بتوانند از ظرفيت‌هاي سپاه و اماکن و کارگاه‌هاي توليدي استفاده کنند و با دريافت وام درآمدزايي داشته باشند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html