پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230425
هيات مديره استقلال بايد پاسخگو باشد نه پرسشگر
تاریخ انتشار : 1399/08/17 09:53:40
نمایش : 1459
مديرعامل پيشين استقلال گفت: اين که در قراردادهاي بازيکنان تخلفي صورت گرفته يا نه را من نمي‌دانم اما اگر مشکلي هم باشد هيات مديره هم بايد پاسخگو باشد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سيد کاظم اوليايي در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: گويا هيأت مديره باشگاه استقلال قصد ورود به قرارداد بازيکنان را دارد و آنها معتقدند بايد در مبلغ قراردادها تجديد نظر شود. من نمي‌دانم که در اين مورد چه اتفاقي افتاده و آيا هنگام عقد قراردادها تخلفي روي داده يا خير، اما اگر چنين باشد هيأت مديره و به خصوص رئيس هيات مديره اينجا پرسشگر نيست، بلکه خود بايد پاسخگو باشد. اگر هم قرار باشد به اين قراردادها ورود شود، اين اتفاق بايد توسط گروهي خبره و زبده و بي طرف باشند که داراي اهليت هم باشند و بعد از بررسي بايد گزارش خود را به مجمع و هواداران ارائه دهند.

مديرعامل پيشين آبي پوشان بيان داشت: مسئوليت هر مؤسسه يا شرکت تجاري در وهله نخست با هيأت مديره است چون اين هيأت مديره است که سياست‌هاي کلي را تعيين و تصويب مي‌کند و مديرعامل تنها مأمور به اجراي آن سياست‌ها مي‌باشد. خيلي مواقع مديرعامل حتي عضو هيأت مديره هم نيست و اين نشان مي‌دهد مسئوليت هر اتفاقي چه مثبت چه منفي قبل از مديرعامل، به عهده هيأت مديره است.

وي اضافه کرد: اين صحبت من کلي است و اگر هر اتفاقي در استقلال هم افتاده باشد امروز هيأت مديره بايد پاسخگو باشد نه اينکه در مقام پرسشگر طرح سوال نمايد.

اوليايي در خصوص انتخاب مديرعامل جديد براي استقلال تاکيد کرد: در اين راه بايد حتماً مصلحت باشگاه در اولويت قرار گيرد نه مصلحت گروه‌هايي که دنبال گرفتن قدرت در اين باشگاه هستند. بايد مديري مسئوليت کار را برعهده بگيرد که داراي برنامه باشد. برنامه‌اي که پاسخگوي نيازهاي مالي و فني استقلال در آينده نزديک، ميان مدت و بلند مدت باشد. بايد مديري مسئوليت را برعهده بگيرد که توانمندي اداره اين باشگاه با چند ده ميليون هوادار را داشته باشد. ضمن اينکه برنامه به تنهايي مهم نيست و تيمي که مي‌تواند اين برنامه را پيش ببرد هم مهم است.

کارشناس فوتبال تصريح کرد: استقلال امروز جزيره - جزيره شده و همه ارکان اين باشگاه از هوادار و پيشکسوت گرفته تا رسانه‌هاي باشگاه به ۱۰ گروه ۱۰ درصدي تقسيم شده‌اند که هر کدام کار را در دست بگيرند، ۱۰ درصد موافق دارند و ۹۰ درصد مخالف. يعني ۹ گروه ديگر بر عليه آن گروه با هم ائتلاف مي‌کنند و اين موضوع اصلاً محدود به يک فرد و مختص يک گروه نيست. اين اتحاد و همدلي در بين استقلالي‌ها از بين رفته و اين موضوع به تيم ضربه مي‌زند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html