پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230421
پيروزي پرسپوليس مقابل گل‌گهر با دبل اميري/ درخشش منشا برابر هم تيم هاي سابق
تاریخ انتشار : 1399/08/11 09:09:43
نمایش : 1545
پرسوليس در آخرين بازي تدارکاتي خود قبل از ليگ برتر موفق شد گل گهر را شکست دهد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ آخرين ديدار تدارکاتي شاگردان يحيي گل‌محمدي پيش از بيستمين دوره ليگ برتر امروز مقابل گل گهر برگزار شد.

اين بازي با دقايقي تاخير نسبت به ساعت اعلام شده برگزار شد.

پيش از بازي امير قلعه‌نويي سرمربي تيم گل گهر با يحيي گل‌محمدي سرمربي پرسپوليس ديدار و خوش و بش کرد.

در دقيقه ۱۱ بازي پس از حمله سرخپوشان در نهايت مهدي عبدي پس از دو بار ضربه به دروازه گل گهر موفق شد دروازه عليرضا حقيقي سنگربان اين تيم را باز کند تا پرسپوليس با يک گل از حريف سيرجاني خود جلو بيفتد.

دقيقه ۱۸ گادوين منشا مهاجم تيم گل‌گهر در يک حرکت انفرادي موفق شد با ضربه محکم دروازه پرسپوليس را باز کند تا بازي به تساوي يک -يک برسد.

پرسپوليس که در آخرين بازي تدارکاتي خود مقابل گل‌گهر سيرجان با تساوي يک – يک به رختکن رفته بود در نيمه دوم با چند تغيير به ميدان آمد.

در دقيقه ۴۹ و روي حرکت انفرادي اميد عاليشاه اين بازيکن در موقعيت تک به تک با عليرضا حقيقي دروازه‌بان گل گهر قرار گرفت اما پاس صحيح اين بازيکن به وحيد اميري باعث شد تا اين بازيکن با ضربه دقيق دروازه تيم گل گهر را براي دومين بار باز کند.

در دقيقه ۶۰ وحيد اميري در يک حرکت انفرادي و با ضربه دقيق دروازه تيم گل گهر سيرجان را براي سومين بار باز کرد تا خودش را در اين بازي دوگله کند.

در دقيقه ۶۵ منشا در يک حرکت زيرکانه موفق شد دروازه بدون دروازه‌بان پرسپوليس را با ضربه دقيق و از راه دور باز کند تا بازي با نتيجه ۳ بر ۲ ادامه پيدا کند.

اين بازي در نهايت با نتيجه ۳ بر ۲ به سود تيم پرسپوليس به پايان رسيد تا شاگردان يحيي گل‌محمدي آخرين بازي تدارکاتي خود پيش از بيستمين دوره ليگ برتر را با برد پشت سر بگذارند.

امير قلعه نويي سرمربي گل گهر سيرجان بازي را از روي سکوها تماشا کرد و روي نيمکت ننشست.

قلعه نويي در جريان بازي دوستانه امروز پرسپوليس و گل گهر با سعيد آقايي بازيکن پرسپوليس درگيري لفظي پيدا کرد. او به کنايه به آقايي گفت: آب تهران را خوردي و تحويل نميگيري! پس از اين نيز امير قلعه نويي با رئيس کانون هواداران پرسپوليس که در ورزشگاه شهيد کاظمي حضور داشت درگيري لفظي پيدا کرد.

ادموند بزيک پيشکسوت باشگاه پرسپوليس در ورزشگاه شهيد کاظمي حضور پيدا کرد تا اين بازي را از نزديک تماشا کند.

کمال کاميابي نيا، احسان پهلوان و بشار رسن پس از تعويض در بين دو نيمه دقايقي دور زمين نرم دوي کرده و ريکاوري کردند.

سرخ‌پوشان امروز با ترکيب حامد لک، محمدحسين کنعاني‌زادگان، سيامک‌ نعمتي، سيد جلال حسيني، سعيد آقايي، کمال کاميابي‌نيا، احمد نوراللهي، احسان پهلوان، بشار رسن، وحيد اميري و مهدي عبدي مقابل تيم سيرجاني به ميدان رفتند.

تيم کل‌گهر هم با ترکيب ترکيب عليرضا حقيقي، آرمين سهرابيان، امين پورعلي، حسام پورهاشم، بهنام برزاي، محسن کريمي، نويد عاشوري، محمد عليزاده، يونس شاکري، گادوين منشا و احمد زنده روح وارد بازي شد.

گل محمدي تيمش را در نيمه دوم با ترکيب حامد لک، سعيد آقايي، سيد جلال حسيني، محمد حسين کنعاني زادگان، سيامک‌نعمتي، احمد نوراللهي، ميلاد سرلک، اميد عاليشاه، مهدي عبدي، وحيد اميري و علي شجاعي به زمين فرستاد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html