پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230409
فشارها و اعتراض‌ها جواب داد، رسول پناه بالاخره تسليم شد/ سرپرست پرسپوليس استعفا داد و رفت
تاریخ انتشار : 1399/08/03 09:07:39
نمایش : 1467
سرپرست باشگاه پرسپوليس از سمت خود استعفا داد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ سرانجام پس از کش و قوس‌هاي فراوان مهدي رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپوليس با صدرو بيانيه اي از سمت خود استعفا کرد.

رسول پناه طي چند روز اخير بواسطه شرايط بحراني سرخ‌ها و اتفاقات اخير نظير جدايي ناگهاني شجاع و پيوستن نادري به استقلال روزهاي سختي را سپري کرده بود که ناگهان چند ويديوي جنجالي از وي منتشر شد که درباره مسائل اخير با الفاظي ناشايست و توهين آميز صحبت کرده بود.
صحبتهايي که جنجالي بزرگ را درست کرد و واکنش گسترده هواداران، بازيکنان و حتي اعضاي کادر فني را به همراه داشت و سرانجام همين فشارها رسول پناه را تسليم کرد تا از سمت خود کناره گيري کند.
 
متن بيانيه رسول پناه به اين شرح است:

 
مردم شريف ايران
هواداران عزيز پرسپوليس
خدمت در مقام سرپرستي باشگاه پرسپوليس افتخاري بود که نصيب من شد و در همه زمان حضور در اين سمت تلاش کردم عليرغم همه سختي ها، تحديد ها و تهديدها، باري از روي دوش باشگاه محبوبم بردارم و امروز خوشحالم در طول حضورم توانستم از ۱۳ پرونده مطالباتي اين باشگاه، ۹ پرونده را ببندم، بويژه پرداخت مطالبات برانکو و دستيارانش که مهمترين دغدغه هواداران بود و در پايان فصل گذشته براي اولين بار بيش از ۹۵ درصد مبلغ قرارداد بازيکنان را پرداخت کنم، املاک باشگاه را برگردانم و پرسپوليس را به خصوصي سازي برسانم.
امروز و پس از حاشيه هاي ايجاد شده و براي اينکه پرسپوليس محبوبم دچار مشکل نشود، بار ديگر استعفاي خود را اعلام مي‌دارم و از اين پس مثل سابق در مقام ارزشمند هواداري در کنار تيمم خواهم بود.
لازم مي دانم از سوتفاهمات ايجاد شده براي مردم شريف و اصيل و خونگرم و مهمان نواز مازندران عذرخواهي کنم، از کادر فني و بازيکنان پرسپوليس براي همه تلاش هايشان تشکر و اگر باعث آزردگي آنها شدم، پوزش بخواهم. از همه هواداران به خاطر همراهيشان تشکر کنم و از آنها بخواهم براي کسب قهرماني آسيا اتحاد و همدلي خود را حفظ کنند و در کنار باشگاه بمانند. 
همچنين از وزير محترم ورزش و جوانان، اعضاي محترم هيئت مديره و همکارانم در باشگاه هم به خاطر حمايت ها و کمک هايشان، صميمانه سپاسگزارم.
مهدي رسول پناه
دوم آبان ۱۳۹۹
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html