پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230395
زارع: کليددار باشگاه‌هاي ورزشي در آمل شده بودم!/ يزداني بايد از فوتباليست ها بيشتر بگيرد
تاریخ انتشار : 1399/07/27 10:04:12
نمایش : 1510
آزادکار سنگين وزن تيم ملي گفت: ما بخيل نيستيم که چرا فوتباليست‌ها ميلياردي پول مي‌گيرند، بلکه مي‌گويم حسن يزداني بايد بيشتر از آنها قرارداد ببندد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار اميرحسين زارع کشتي‌گير سنگين وزن تيم ملي کشتي آزاد در گفتگو با خبرنگار  شبکه اطلاع رساني راه دانا در مورد برگزاري مسابقات ليگ برتر کشتي آزاد اظهار داشت: بعد از 8 ماه دوري از کشتي اتفاق خوشايندي رقم خورد و ليگ کشتي به همت فدراسيون و سازمان ليگ برگزار شد. من خودم آخرين بار يکسال پيش در تورنمنت کشتي ايتاليا شرکت کردم و بعد از آن روي تشک نرفتم. جداي از بردهايي که در ليگ بدست آوردم، خوشحال شدم دوباره روي تشک رفتم و با رقيبانم پنجه درپنجه انداختم.

زارع ادامه داد: در ماه‌هاي گذشته که باشگاه‌هاي ورزشي در آمل تعطيل بودند، دوستان به من لطف مي‌کردند و کليد باشگاه‌هاي مختلف ورزشي از قبيل کشتي، بدنسازي يا حتي استخر را مي‌دادند و من براي تمرين به تنهايي به باشگاه‌ مي‌رفتم. به نوعي کليددار شده بودم! ضمن اينکه کوه و دريا و جنگل هم بود و تنهايي يا با دوستان به طبيعت مي‌رفتيم و تمرين مي‌کرديم.

قهرمان جوانان جهان در دسته سنگين وزن به وضعيت قراردادهاي کشتي‌گيران در ليگ اشاره کرد و گفت: اصلا عدد چند ميليون براي قهرمان‌هاي کشتيِ ما خجالت‌آور است. واقعا کسي مثل حسن يزداني که پرچم ايران در المپيک را به اهتزاز درمي‌آورد بايد از فوتبالبيست‌ها هم بيشتر بگيرد. ما بخيل نيستيم قراردادهاي ميلياردي نوش جانشان اما کشتي ورزش اول ايران است و همه کشتي را دوست دارند. با اين حال حتي تيمي مانند ايران مال که وضع مالي خوبي دارد پول چشمگيري به کشتي‌گيران نمي‌دهد. اين حرف من گلايه از مسئولان تيمم نيست که اتفاقا خيلي هم از آنها ممنون هستم، بلکه انتظار دارم حاميان مالي بيشتري وارد کشتي شوند و به قهرمانان جهان و المپيک رقم درخور شان و منزلت آنها بدهند.

امير حسين زارع درپايان در مورد مسابقات المپيک توکيو تاکيد کرد: من از همه رقيبانم در سنگين وزن کوچک‌تر هستم و به همه‌شان احترام مي‌گذارم؛ اما با برنامه‌ و هدفي که دارم بايد بگويم دوبنده تيم ملي در المپيک براي من است. تلاش مي‌کنم تا رسيدن به المپيک تمامي رقيبانم را در ايران شکست بدهم و بر روي تشک کشتي حقم را بگيرم.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html