پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230394
افزايش روزانه قيمت‌ها قابل قبول نيست/ مجلس پيگير افزايش نرخ کالا در بازار
تاریخ انتشار : 1399/07/27 10:01:13
نمایش : 1381
عضو کميسيون امنيت ملي در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينکه نرخ کالاها و قيمت ها بصورت روزانه در حال افزايش است به هيچ وجه قابل پذيرش نيست گفت: مجلس پيگير افزايش نرخ کالا در بازار است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار زهره الهيان در گفت‌وگو با صبح زاگرس گفت: امروزه بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران با تحريم هاي غير انساني و غير اخلاقي آمريکا و کشورهاي همدستش  باعث شده است تا نظام اقتصادي و ارزي ما در بحث تبادلات آسيب‌هاي را ببيند.

نماينده مردم تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر و عضو  کميسيون امنيت ملي در مجلس شوراي اسلامي ابراز داشت: در صورتي جمهوري اسلامي ايران تحت تحريم هاي يکجانبه آمريکا  قرار گرفته است، که در طول ساليان گذشته نيز اين تحريمها اعمال شده و آمريکا نسبت  به تعهدات خود بخصوص برجام  پايبند نبوده  و به اين قضيه نيز استمرار بخشيده است.

الهيان در ادامه افزود: به اذعان کارشناسان غربي تحريم‌ها باعث تقويت توان داخلي جمهوري اسلامي ايران و در سطح پاييني اثرات منفي خود را در بعضي از جاها داشته است و باعث نقض حقوق اساسي مردم گرديده است و به نوعي مصداق نقض حقوق بشر  است.

عضو کميسيون امنيت ملي در  مجلس شوراي اسلامي ابراز داشت: اگر مسئولين به ظرفيت و توان داخلي، چه به لحاظ نيروي انساني و چه به لحاظ منابع توجه کنند و همچنين از راهبرد اقتصاد مقاومتي کمک گرفته شود قاعدتا مشکلات کمتر خواهدشد.

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي با تاکيد بر اينکه مديريت جهادي و صحيح در دستگاه‌هاي اجرايي ديده نمي شود افزود: با وجود کمبود چنين مديريتي در دستگاه‌هاي اجرايي مشکلات اقتصادي در داخل کشور تشديد شده و نتيجه آن را در معيشت مردم مشاهده مي کنيم.

الهيان با اشاره به اينکه شرايط بحران کرونا در تشديد مشکلات اقتصادي تاثير داشته است گفت: اگر دولت در ارتباط با گراني و تورم که فشار آن مستقيم بر طبقه ضعيف و متوسط جامعه است بخواهد غلبه کند بايد نظارت جدي تري بر بازار داشته و با سياست گذاري درست وضعيت فعلي را کنترل کند.

وي تشريح کرد: اينکه روزانه به قيمت کالاهاي اساسي مورد نياز مردم افزوده ،و بازار دچار نوعي هرج و مرج وافزايش نرخ کالا ها به صورت روزانه و ساعتي باشد به هيچ وجه قابل پذيرش نيست و انتظار مردم و مجلس اينست که دولت بعنوان متولي اين امر نظارت جدي بر بازار داشته باشد.

الهيان در پايان با تاکيد بر اينکه دولت براي نظارت بر بازار و کنترل قيمت ها مي تواند از طرفيتهاي مردمي و گروههاي جهادي، اتحاديه ها و اصناف و همچنين بسيج مردمي استفاده کند گفت: مجلس شوراي اسلامي  به جد پيگير رها شدن بازار است.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html