پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230388
رسن: جدايي از پرسپوليس تصميم خودم است/ از من دلگير نباشيد
تاریخ انتشار : 1399/07/23 09:19:25
نمایش : 1564
هافبک عراقي پرسپوليس با انتشار يک متن جدايي خود از اين تيم را اعلام کرد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ بشار رسن که روز گذشته با حضور در باشگاه پرسپوليس از دريافت مطالبات خود از اين باشگاه اعلام رضايت کرده و البته تصميم گيري خود درباره پيشنهاد تيم قطري را به جلسه امروزش با افشين پيرواني و يحيي گل محمدي منوط کرده بود، لحظاتي قبل در اقدامي ناگهاني و عجيب با انتشار يک استوري در  اينستاگرام خود از پرسپوليس خداحافظي کرد!

متن اين استوري به شرح ذيل است:
«هواداران عزيز، شما عشق من و هميشه در قلب من بوديد و خواهيد بود، شما مي دونيد که من ۳ سال بدون حقوق يا با حقوق، با مصدوميت و حتي ۱ هفته بعد از فوت عزيزترينم (مادرم) آمدم فقط به عشق شما، هميشه با تمام قلبم براي شما تلاش کردم و شما منو بشار رسن کرديد، بازي در تيم بزرگ پرسپوليس بزرگ ترين افتخار من بود و هست و من خيلي خوشحالم بودم در کنار شما، ولي الان من خيلي مشکلات بزرگ خانوادگي و شخصي دارم که پنجشنبه شب در لايو اينستاگرام به شما ميگم. باشگاه به تعهداتش عمل کرده و راضي به جدايي من نيست و اين فقط تصميم شخصي خودم هست، من خانواده بزرگ و پرجمعيت دارم که الان به من نياز دارن و من مي‌دونم شما مي‌تونيد درک کنيد و از من دلگير نباشيد براي جدايي، لطفا کسي را مقصر اين جريان ندونيد چراکه من شخصا تصميم گرفتم. دوستتان دارم هميشه».
 
اين هافبک عراقي در پست خود تعدادي از پرسپوليسي‌ها از جمله کريم باقري، سيدجلال حسيني، يحيي گل محمدي، احمد نوراللهي، افشين پيرواني و باشگاه پرسپوليس را منشن کرده است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html