پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230386
تبريک و تسليت رئيس سازمان بسيج در پي بازگشت پيکر شهداي تازه تفحص شده خان‌طومان
تاریخ انتشار : 1399/07/22 09:19:51
نمایش : 1361
رئيس سازمان بسيج مستضعفين در پيام هاي جداگانه اي تفحص و بازگشت پيکر 8 تن از شهداي مدافع حرم در خان‌طومان سوريه را تبريک و تسليت گفت.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ سردار سرتيپ پاسدار غلامرضا سليماني رئيس سازمان بسيج مستضعفين در پيام هاي جداگانه اي تفحص و بازگشت پيکر 8 تن از شهداي مدافع حرم در خان‌طومان سوريه (شهيدان محمود رادمهر، رضا حاجي‌زاده، علي عابديني ، محمد بلباسي و حسن رجايي‌فر از استان مازندران ، زکريا شيري از استان قزوين، مجيد سلمانيان از استان البرز و مهدي نظري از استان خوزستان) را تبريک و تسليت گفت.

 
متن اين پيام به خانواده معزز و محترم شهدا به شرح ذيل است:
 
بسمه تعالي
 
سلام عليکم
 
جوانان دلباخته سيد و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين(عليه السلام) و فرزندان معنوي امام روح الله(رحمته الله عليه) که گهواره نشينان روزهاي انقلاب بودند، در دفاع از جبهه جهاني حق عليه باطل به سوي خط مقدم شتافتند و در جوار حرم شريف حضرت زينب کبري(سلام الله عليه) در مقابله با اشقياي تکفيري به خيل شهداي کربلا پيوستند و به برکت خون همين شهداي مدافع حرم است که اکنون محور مقاومت پابرجاست.
 
اين جوانان که در راه دفاع از حريم ولايت به حضرت ابوالفضل(عليه السلام) اقتدا نموده اند به عنوان فاتحان قلب‌هاي مشتاق مسلمانان و آزادي خواهان جهان مطرحند و پرچم‌هاي هميشه در اهتزاز بر فراز قله‌هاي رفيع عزت، شرف استقلال و ريشه‌هاي مستحکم در ژرفاي عنبر آميز اين سرزمين الهي هستند.
 
اينجانب بازگشت پيکر مطهر پاسداران رشيد اسلام شهيدان محمود رادمهر، رضا حاجي‌زاده، علي عابديني، محمد بلباسي، حسن رجايي‌فر، زکريا شيري، مجيد سلمانيان و مهدي نظري به ميهن اسلامي که در دفاع از حرم آل الله و در مقابله با اشقياي تکفيري و ضداسلام به ملکوت اعلي پرکشيدند را به شما خانواده معزز و صبور شهيد، بازماندگان و مردم شريف تبريک و تسليت عرض مي‌نمايم.
 
سرتيپ پاسدار غلامرضا سليماني
 
رئيس سازمان بسيج مستضعفين
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html