پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230383
يوسفي: مشکلات استقلال به وزارت ورزش مربوط است/ با فکري فضاي مثبتي در تيم به‌وجود مي‌آيد
تاریخ انتشار : 1399/07/21 09:21:59
نمایش : 1562
بازيکن اسبق تيم استقلال گفت: مشکلات استقلال به وزارت ورزش و وزير هم مربوط مي‌شود و مشخص است که يک‌سري اتفاق‌هايي وجود دارد که بايد به آن‌ها رسيدگي شود.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، محسن يوسفي، بازيکن اسبق تيم استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي شبکه اطلاع رساني راه دانا درباره شرايط چند هفته اخير باشگاه استقلال اظهار داشت: تيم استقلال طي اين يک ماه اخير اوضاع وحشتناکي را سپري کرد و شرايط عجيبي براي باشگاه به‌وجود آمد. همه هواداران مطابق حرف‌هاي کادر مديريتي انتظار بازگشت آندره‌آ استراماچوني را مي‌کشيدند و همين مسائل باعث شد تا کادرفني فرهاد مجيدي هم دچار آن تنش‌هاي عجيب بشود و يک قهرماني از دست آبي‌ها در برود.

وي در ادامه بيان کرد: شايد اگر فرهاد مجيدي با آن فشارهاي عجيب و شرايط سخت مواجه نمي‌شد و تقابلي بين مديرعامل و سرمربي تيم پيش نمي‌آمد، استقلال به قهرماني در جام حذفي و عملکردي بهتر در تورنمنت ليگ قهرمانان آسيا دست مي‌يافت و چه بسا که همان کادرفني سابق هم باقي مي‌ماندند.

يوسفي با تاييد انتخاب محمود فکري به‌عنوان سرمربي جديد تيم استقلال عنوان کرد: فکري جداي از دوران بازيگري‌اش، طي چند سال اخير نشان داده که سرمربي کاربلدي هم هست و مي‌تواند موفق باشد. با وجود صمد مرفاوي در کادرفني و حضور دو جوان باانگيزه بين تيم مربي‌گري استقلال، مجموعه خوبي شکل گرفته و اميدوارم استقلال از پسِ فصلِ سختي که پيش رويش است به سلامت عبور کند.

مهاجم سابق آبي‌ها ضمن انتقاد از عملکرد مديريتي باشگاه استقلال طي ماه‌هاي اخير تصريح کرد: ما ديديم هر زمان که آقاي فتح‌الله‌زاده زمام امور مديريتي را در دست مي‌گرفت، استقلال به ساحل آرامش مي‌رسيد اما اين‌بار حتي با حضور مقطعي وي هم شرايط باشگاه آرام نشد و نتايج ضعيف استقلال هم مزيد بر علت شد تا تيم از آرامش و ثبات رواني دور شود.

وي همچنين افزود: اين نتايج بد با دروغ‌گويي مديران وقت بدتر شد که نتيجه‌اش به ناتواني باشگاه در استفاده از خريدهاي جديدش در مسابقات آسيايي ختم گرديد و بازيکنان هم دچار سردرگمي شدند.

محسن يوسفي در مورد تاثيرات مقام‌هاي ديگر روي اين باشگاه نيز تاکيد کرد: اين‌گونه مسائل بالاخره به وزارت ورزش و وزير هم مربوط مي‌شود و مشخص است که يک‌سري اتفاق‌هايي وجود دارد که بايد به آن‌ها رسيدگي شود. به هر حال کادرفني جوان استقلال شامل افراد مثبتي‌ست که مي‌شود به آن‌ها اميدوار بود و روي‌شان حساب باز کرد.

مرد شماره 11 اسبق استقلال ضمن تمجيد از شخصيت محمود فکري ادامه داد: فکري در زماني که بازي هم مي‌کرد کمترين حاشيه‌ها را داشت و به‌عنوان يک کاپيتان موثر و بازيکني تاثيرگذار براي لباس آبي مي‌دويد. عملکرد فني محمودخان چه در زمان بازيگري و چه در کسوت مربي‌گري خوب بوده و نشان داده که ساير بازيکنان، مربيان و مديران مي‌توانند روي وي حساب باز کنند.

وي در ادامه افزود: البته هيچ انساني عاري از خطا نيست و به عقيده من شايد اگر آقاي فکري تمرکز بيشتري روي مصاحبه‌هاي ابتدايي‌اش داشت، مي‌توانست بين هواداران جايگاه ويژه‌تري داشته باشد. حرف‌هاي محمود فکري واقع‌گرايانه بود و واقع‌گرايي خوب است، اما شايد سکوت در برخي مواقع مي‌توانست بيشتر به نفع خودش و باشگاه استقلال باشد.

بازيکن سابق تيم‌هاي ملوان بندرانزلي و پديده با بيان مظلوميت بازيکنان ايراني ادامه داد: بازيکن ايراني هميشه مظلوم است و بايد پول 5 سال پيش‌اش را نصف کند و ببخشد تا همان حق و حقوق قانوني‌اش را نيز به زور دريافت کند. بازيکنان و مربيان خارجي اما هم اصل پول را با سود زيادي دريافت مي‌کنند و هم مبالغي را به‌عنوان غرامت از باشگاه طلب مي‌کنند.

وي همچنين تصريح کرد: خارجي‌ها پول‌شان را مي‌گيرند و مي‌روند و اين بازيکن ايراني‌ست که متضرر مي‌شود. بالاخره باشگاه استقلال بايد بدهي‌اش به وينفرد شفر و بعد از آن استراماچوني را پرداخت کند و قطعاً به باشگاه پول هم تزريق مي‌شود، اما معلوم نيست کجا مي‌رود که منجر به بسته شدن پنجره شده است.

يوسفي که پيش از آغاز ليگ نوزدهم با انتشار پستي در اينستاگرام شخصي‌اش خبر از خداحافظي از مستطيل سبز داده بود، در خصوص شرايط خود و آينده‌اش نيز به خبرنگار دانا گفت: فعلاً در استان مازندران زندگي مي‌کنم و مدتي‌ست که از تهران دورم. پيش از اپيدمي ويروس کرونا در کلاس‌هاي مربي‌گري ثبت‌نام کرده بودم و دوست داشتم که مدارک حرفه‌اي را هم دريافت کنم اما همه‌چيز تعطيل شد تا فعلاً منتظر بازگشايي مجدد کلاس‌ها بمانيم.

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html