پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230369
راي هيات مديره استقلال به برکناري مديرعامل/ جانشين سعادتمند مشخص شد
تاریخ انتشار : 1399/07/09 11:06:25
نمایش : 1515
با برگزاري جلسه هيات مديره استقلال برکناري مديرعامل اين باشگاه انجام و تنها بايد توسط وزير ورزش و جوانان تائيد شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، جلسه هيات مديره باشگاه استقلال امشب برگزار شد و اعضاي هيات مديره براي بحث و بررسي شرايط و مسائل اخير از ناکامي در ليگ قهرمانان آسيا، نقل و انتقالات، وضعيت سرمربي و... تشکيل جلسه دادند.

در اين جلسه احمد سعادتمند مديرعامل باشگاه درباره مسائل اخير توضيح داد اما در نهايت اعضاي هيات مديره با توجه به اتفاقات اخير راي به برکناري وي دادند. قرار است اين تصميم بعد از تاييد وزير ورزش و جوانان رسما ابلاغ شود.

نکته مهم اينکه ظاهرا اعضاي هيات مديره و وزارت ورزش و جوانان براي انتخاب جانشين سعادتمند نيز تصميماتي گرفته‌اند. با توجه به اينکه قرار است تغييراتي در رأس مديريتي باشگاه استقلال رخ دهد، چند گزينه براي سرپرستي باشگاه استقلال مطرح شده است.

از گزينه‌هاي اصلي براي سرپرستي مديرعاملي باشگاه استقلال، مهدي نوروزي است که در حال حاضر معاون اقتصادي فعلي باشگاه بوده و يکي از افراد معتمد و نزديک به سعادتمند به شمار مي رود. نوروزي در ميان چند گزينه به عنوان گزينه اصلي مطرح شده است.


منبع: راه دانا

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html