پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230366
نشست با مديرکل استان با 5 مصوبه براي شهر فارسان
تاریخ انتشار : 1399/07/09 10:05:05
نمایش : 1260
رئيس شوراي شهر فارسان در نشست با مديرکل راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي چهارمحال و بختياري از 5 مصوبه خبر داد.
شهاب مالکي در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار گفت: طي جلسه‌اي که با مديرکل راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي چهارمحال و بختياري داشتيم مصوباتي را براي شهرستان فارسان وانجام آن‌ها پيگيري کرديم.
 
 وي در ادامه افزود: اولين مصوبه در خصوص آسفالت ورودي شهرک فن‌آوران که آسفالت خوبي ندارد و دومين مصوبه در خصوص چراغ برج نوري در قسمت دوراهي چوبين بود که به‌زودي در اين منطقه حادثه‌خيز اين مورد اجرايي خواهد شد.

وي خاطرنشان کرد: بلوار شهدا شهر فارسان يکي از ديگر منطق حادثه‌خيز است که مصوبه داشتيم پل هوايي در اين منطقه ايجاد شود تا از بروز حوادث جلوگيري شود.

وي اظهار داشت: در زمينه توسعه و مشارکت پايانه‌هاي مسافربري شهرستان فارسان با اين سازمان رايزني‌هايي صورت گرفت و قول گرفتيم که در اين خصوص و جاده دسترسي و رمپ، همکاري‌هاي لازم را با شورا شهر و شهرداري شهرستان فارسان داشته باشند.

وي تصريح کرد: جاده دسترسي به روستاي بيدکل، شهر گوجان، روستاي ده چشمه در مواقع بحران بسيار پرخطر است در اين خصوص مصوبه‌اي داشتيم که بودجه‌اي براي احداث پل در اين منطقه در نظر گرفته شود که اميدواريم به‌زودي محقق گردد.

رئيس شوراي شهر  فارسان افزود:  همچنين با تأکيدات صورت گرفته، لکه‌گيري و آسفالت و اصلاح و بهسازي معابر شهري و کوچه‌ها به‌صورت مستمر و روزانه انجام مي‌شود.

وي در پايان گفت: عليرغم تمام مشکلات، دغدغه‌ها و کمبودها، خدمت صادقانه و بي‌منت به مردم و جلب رضايت‌مندي شهروندان عزيز اولويت اصلي شوراي اسلامي شهر مي‌باشد.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html