پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230357
عزت کنوني جمهوري اسلامي ايران مرهون مجاهدت‌هاي شهداء است
تاریخ انتشار : 1399/07/07 09:00:40
نمایش : 1366
مديرکل ميراث‌فرهنگي، گردشگري و صنايع‌دستي چهارمحال و بختياري گفت: عزت کنوني جمهوري اسلامي ايران مرهون مجاهدت‌هاي شهداء، جانبازان، آزادگان و ايثارگران است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز، مهرداد جوادي مديرکل ميراث‌فرهنگي، گردشگري و صنايع‌دستي چهارمحال و بختياري اظهار کرد : مجاهدت‌ها، رشادت‌ها و جان‌فشاني‌هاي شهداء، جانبازان، آزادگان و ايثارگران در دوران دفاع مقدس باعث شد تا ايران امروز بتواند در دنيا سربلند باشد.»

وي افزود: وي شهداء، جانبازان، آزادگان و ايثارگران با پيروي از رهنمودهاي امام خميني (ره) در مسير ارمان‌هاي نظام جمهوري اسلامي توانستند افتخارهاي زيادي را براي ايران کسب کنند.

جوادي يادآور شد: ترويج و انتقال فرهنگ ايثار و شهادت به نسل‌هاي بعدي، حرکت در مسير رهنمودهاي حکيمانه مقام معظم رهبري (مدظله‌العالي) و ادامه راه شهداء، جانبازان، آزادگان و ايثارگران در حفظ، تقويت و صدور انقلاب اسلامي ايران تأثيرگذار است.

وي افزود: دوران هشت ساله دفاع مقدس، انقلاب اسلامي ايران را بيمه کرد و باعث شد تا بتواند ضمن پيروزي در برابر قدرت‌هاي استبدادي و استکباري، بر توطئه‌هاي دشمن غلبه کند.

وي خاطرنشان کرد: مردم کشور امروز با تحمل تحريم‌هاي ظالمانه اعمال شده از سوي استکبار جهاني عليه جمهوري اسلامي ايران، راه شهداء، جانبازان، آزادگان و ايثارگران را ادامه مي‌دهند.»

چهارمحال و بختياري در طول هشت سال دفاع مقدس بيش دو هزار و ۴۴۰ شهيد تقديم انقلاب اسلامي ايران کرده است.

همزمان با هفته گردشگري از ششم تا 12 مهرماه سال‌جاري 21 برنامه در چهارمحال و بختياري اجرا مي‌شود.

در تقويم رسمي جمهوري اسلامي ايران ششم مهرماه به‌عنوان روز جهاني جهانگردي و ششم تا 12 مهرماه به‌نام هفته گردشگري نام‌گذاري شده است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html