پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230352
ليگ قهرمانان آسيا| انجماد استقلال در برابر ازبک هاي يخي/ وداع تلخ با آسيا
تاریخ انتشار : 1399/07/06 07:57:01
نمایش : 1513
در مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا استقلال در برابر پاختاکور باخت تا وداعي تلخ با آسيا داشته باشد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، استقلال بعد از يک نمايش درخشان و برد پرگل برابر الاهلي در مرحله يک هشتم پاختاکور را ملاقات کرد که با خوش شانسي به واسطه کنار گذاشته شدن الهلال از ليگ قهرمانان به عنوان صدرنشين به اين مرحله آمده بود.

بازي با ميدانداري ازبک ها آغاز شد و استقلال با محافظه کاري بازي را دنبال مي کرد اما بعد از چند حمله خطرناک پاختاکور، روي يک ضربه ايستگاهي زيبا از حريف جلو افتاد. گلي که البته با حملات دامنه دار حريف و اشتباه مدافعان آبيها جبران شد تا دو تيم با تساوي به رختکن بروند.

نيمه دوم را پاختاکور همانند نيمه نخست با حمله آغاز کرد و روي يک حمله سريع به گل برتري رسيد. در ادامه ازبکها به بازي تاخيري روي آوردند تا از برتري خود دفاع کنند و در مقابل حملات آسيمه سر استقلال به جاي نرسيد تا آبي ها برابر مردان يخي پاختاکور شکست را پذيرا شده و وداعي تلخ باآسيا داشته باشد.

 

پاختاکور 2

گل ها: دراگان چران (43) و ارن درديوک (47)

استقلال 1

گل: علي کريمي (32)

 

مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا؛ شنبه 99/07/05؛ ساعت 21:15؛ استاديوم الجنوب الوکره قطر؛ بدون تماشاگر

 

داور: احمد الکاف (عمان)/ کمک‌ها: ابوبکر العمري و راشد حامد

اخطار: اميرارسلان مطهري و محمد دانشگر از استقلال و ايگور کريمتس از پاختاکور

 

پاختاکور

الدوربک سويونوف، فرخ سايفي‌اف، ايگور کريمتس، آنزور اسماعيل‌اف، خوجي‌اکبر علي‌جانف، عادل‌جان خاموربکوف، سردار سابيرخودجائف (84- ولاديمير کوژاک)، داستونبک خامداموف (74- جاووخير سيديکوف)، جلال‌الدين ماشاريپوف، ارن درديوک (73- ايگور سرگي‌اف)، دراگان چران

سرمربي: جسور عبدرويموف

استقلال

سيدحسين حسيني، روزبه چشمي، محمد دانشگر، عارف غلامي، ميلاد زکي‌پور، مسعود ريگي (79 – فرشيد باقري)، علي کريمي، فرشيد اسماعيلي (68- زکريا مرادي)، مهدي قايدي، اميرارسلان مطهري (53- آرش رضاوند)

شيخ دياباته

سرمربي: مجيد نامجومطلق

منبع:راه دانا

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html