پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230350
نبرد پرسپوليس با حريف لاليگايي
تاریخ انتشار : 1399/07/05 08:58:35
نمایش : 1608
در مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا تيم پرسپوليس ساعت 17:10 روز يکشنبه به مصاف تيم السد قطر خواهد رفت.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، تيم فوتبال پرسپوليس با ارايه يک بازي زيبا، هجومي و تاکتيکي تيم شارجه امارات را با 4 گل شکست داد و به جمع 16 تيم برتر آسيا راه پيدا کرد. سرخپوشان يکشنبه در قطر به مصاف السد مي‌روند تيمي که از نظر امکانات مالي و سخت افزاري يکي از بهترين تيم هاي فوتبال آسياست. حضور ژاوي هرناندز ستاره  اسبق بارسلونا روي نيمکت السد نشان مي‌دهد که اين تيم چه بلند پروازي‌ها و جاه طلبي‌هايي در برنامه هايش دارد.

پرسپوليس اما با تکيه بر نيروي انساني با انگيزه و بازيکنان مستعد به دنبال پيروزي مقابل السد قطر است. دو تيم دو فصل پيش مقابل يکديگر صف آرايي کردند و آن زمان ژاوي کاپيتان تيم السد بود و قبل از مسابقه دو تيم در ورزشگاه آزادي از ژاوي نيز تقدير کردند و در نهايت اين تيم قدرتمند تسليم توانايي جوانان ايراني شد.

  يحيي گل محمدي و همکارانش در کادرفني اگر مثل بازي با شارجه به خوبي حريف را آناليز کنند شکست دادن السد براي سرخپوشان با انگيزه ايران دور از دست نخواهد بود. البته نبايد فکر کرد که السد حريفي آسان و از پيش بازنده است. ژاوي هوشمندانه به نفرات اصلي خود مقابل سپاهان استراحت داد و نفراتي مثل بونجاح مهاجم زهردارش، هيدوس، تاباته، مايکون و... استراحت داد تا آنها با انرژي و بدون خستگي مقابل پرسپوليس قرار بگيرند. نبايد تصور کرد شکست تيم ژاوي مقابل سپاهان به دليل ضعف السد بوده بلکه اين تيم با نفرات ذخيره اش مقابل زردپوشان ايراني بازي کرد.


پرسپوليس هم در بازي با شارجه به بلوغ تاکتيکي رسيد و بازيکنان جديد تقريبا با تيم هماهنگ شده اند. احسان پهلوان با درخشش در آن بازي توانايي هايش را به رخ کشيد. عيسي آل کثير هم پايش به گلزني باز شده و نفرات قديمي هم به آمادگي کامل رسيده اند. وحيد اميري و حتي عبدي نشان دادند که چقدر عطش براي خوب بازي کردن در پرسپوليس دارند.

ديدار پرسپوليس با تيم لاليگايي السد قطر يک بازي هيجان انگيز است و مي توان گفت برنده اين مسابقه مي تواند يکي از شانس هاي مسلم فيناليست شدن باشد البته اگر پرسپوليس و استقلال بتوانند به نيمه نهايي ليگ قهرمانان برسند شاهد يکي از تاريخي ترين دربي هاي فوتبال ايران و آسيا خواهيم بود. ديداري که مي تواند بارديگر پتانسيل بالاي فوتبال باشگاهي ايران را به همه دنيا نشان بدهد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html