پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230347
تجليل از فعالان بسيجي عرصه فضاي مجازي کشور/ سردار سپهر: عرصه جنگ نرم را خالي نخواهيم کرد/ معين:دوران «بزن در رو» در فضاي مجازي گذشته است
تاریخ انتشار : 1399/07/05 08:37:17
نمایش : 1019
اختتاميه دومين رويداد سراسري توليد محتواي ديجيتال بسيج در سازمان بسيج مستضعفين برگزار شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، در اين رويداد ۴۸ ساعته که از صبح روز چهارشنبه با حضور سردار محمدرضا نقدي در مجتمع وليعصر (عج) آغاز شد ۳۵۴ بسيجي توانمند در حوزه توليدات تخصصي ديجيتال، در قالب صد و هجده تيم از سراسر کشور به رقابت پرداختند.
موضوعات معرفي شده از سوي سردار نقدي در حوزه بازي سازي، نجات جورج فلويد؛ در حوزه پويانمايي، فتح قدس توسط سپاه اسلام و در حوزه نرم افزار کاربردي، ايجاد نرم افزاري براي دعا بود.
شرکت کنندگان در اين رقابت طي فرصت ۴۸ که تا ۸ صبح امروز جمعه ادامه داشت شرکت کنندگان در سه بخش انيميشن، بازي و نرم افراز به توليد محتواي ديجيتال پرداخته و با هم به رقابت پرداختند.
قرار است در مراسم اختتاميه از توليدات ديجيتالي برگزيده تقدير شود.

همچنين در اين مراسم چهره سال فضاي مجازي کشور و برترين موضوعات فضاي مجازي کشور معرفي شدند.

 

معين در اختتاميه دومين رويداد سراسري توليد محتواي ديجيتال بسيج:
دوران بزن در رو در فضاي مجازي گذشته است/افسران جنگ نرم دشمن را پس زدند

مسئول سازمان فضاي مجازي بسيج با بيان اينکه دوران بزن در رو دشمن در فضاي مجازي گذشته است گفت: دشمن در فضاي مجازي يکي بزند ده تا مي خورد.

 مسلم معين مسئول سازمان فضاي مجازي بسيج در اختتاميه دومين رويداد سراسري توليد محتواي ديجيتال بسيج با بيان اينکه سابقه جنگ نرم کساني که در اين رقابت شرکت کردند سالهاست که آنها را به افسران جنگ نرم تبديل کرده است گفت: اين آب ديدگي بدون ترديد به شکست تبليغات عليه دشمن در فضاي مجازي تبديل خواهد شد.

وي با اشاره به عدم اراده لازم از سوي متوليان فضاي مجازي در کشور که بخشي به خاطر غفلت و بخشي به دليل تعمد در اجراي سياست شبکه ملي اطلاعات است، افزود: آنهايي که دغدغه نظام و مليت را دارند مجبورند چنديدن برابر انرژي صرف کرده تا از گذاره هاي ملي و مذهبي و کيان ارزشهاي کشور دفاع کنند؛گناه اين انرژي اضافي برگردن کساني است که تغافل کردند.
 
مسئول سازمان فضاي مجازي بسيج در تشريح ابعاد اين رويداد بزرگ ديجيتالي عنوان کرد: سال گذشته ۱۵۰۰ نفر در قالب ۵۰۰ تيم با چارچوب جديد وارد عرصه توليد محتوا شدند و طي دو روز گذشته در قالب توليدات ديجيتالي ۱۱۸ تيم با هم به رقابت پرداختند.
 
معين با اشاره به اينکه با مجموع اين اتفاقات دوران بزن در رو در فضاي مجازي تمام شده تاکيد کرد: دشمن در فضاي مجازي يکي بزند ده تا مي خورد.
 
وي خاطرنشان کرد: دشمن هر روز قوي تر و با برنامه ريزي دقيق تر مجبور است وارد ميدان شود اما هر بار با جديت بيشتر از سوي افسران جنگ نرم پس زده مي شود.



تقدير از برترين مراکز فناوري سازمان فضاي بسيج

 

برگزيدگان مراکز فناوري سازمان فضاي بسيج در حاشيه مراسم اختتاميه دومين رويداد سراسري توليد محتواي ديجيتال بسيج مورد تقدير قرار گرفتند.

 
بنابر اين گزارش، هادي نصيري از استان اصفهان حائز رتبه اول برترين مراکز فناوري سازمان فضاي مجازي بسيج شد.
 
همچنين امير کيواني از استان چهار محال بختياري و شاهين حميدي قمر از بوشهر نيز به تربيب رتبه هاي دوم و سوم را کسب کردند.

سردار شکارچي در گفت و گو با دانا:
رويداد توليد محتواي ديجيتال بسيج تاثير مثبتي در توليد محتواي سالم دارد/ اين رويدادها بايد مستمر باشد



سخنگوي ارشد ستاد کل نيروهاي مسلح در خصوص تاثير رويداد سراسري توليد محتواي بسيج در توليد محتواي سالم در بستر فضاي مجازي گفت: برگزاري، پايش و ارزيابي و همچنين شناسايي افراد صاحب نظر و خلاق در اينگونه رويدادها قطعا تاثيرات مثبتي در توليد محتواي سالم و کاربردي در فضاي مجازي خواهد داشت.

«سردار ابوالفضل شکارچي» سخنگوي ارشد ستاد کل نيروهاي مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي شبکه اطلاع رساني راه دانا، در خصوص تاثير رويداد سراسري توليد محتواي بسيج در توليد محتواي سالم در بستر فضاي مجازي گفت: برگزاري، پايش و ارزيابي و همچنين شناسايي افراد صاحب نظر و خلاق در اينگونه رويدادها قطعا تاثيرات مثبتي در توليد محتواي سالم و کاربردي در فضاي مجازي خواهد داشت.
 
وي برگزاري اينگونه رويدادها را لازم و ضروري دانست و افزود: بهتر است برپايي و برگزاري اين قبيل رويدادها که موجب توليدات سالم در فضاي مجازي  ميشود، استمرار داشته باشد.
 
سخنگوي ارشد ستادکل نيروهاي مسلح در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه "سازمان‌ها و ارگان‌هاي مختلف بايد چگونه تيم‌ها و افراد برگزيده و برتر را حمايت کنند؟" گفت: هم بايد نيازمندي‌هاي مادي اين تيم‌ها و افراد و هم نيازمندي‌هاي معنوي آن‌ها را برطرف کرد.
 
سردار شکارچي در پايان افزود: بايد يک انسجام بخشي بين اين افراد بوجود آورد، آن وقت مي‌توانند کارآمدي بالايي داشته باشند.
 

 سردار سپهر در اختتاميه دومين رويداد سراسري توليد محتواي ديجيتال بسيج:
عرصه جنگ نرم را خالي نخواهيم کرد/مسئولان با راه اندازي شبکه ملي اطلاعات، مردم را در عرصه فضاي مجازي ياري کنند


جانشين رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينکه نيازمند قوانين در بخش حقوقي فضاي مجازي هستيم گفت: مسئولان اجازه ندهند رخنه دشمنان در فضاي مجازي عرصه را بر ما تنگ کند.

 سردار محمدحسين سپهر، جانشين رئيس سازمان بسيج مستصعفين در مراسم اختتاميه دومين رويداد سراسري توليد محتواي ديجيتال بسيج با اشاره به تقارن چهلمين سالگرد دفاع مقدس و هشت سال جنگ‌تحميلي با ايام سوگواري اباعبدالله الحسين (ع) گفت: ما با توکل به خداوند و تاسي به دين اسلام و هدايت و امامت امام عزيز و نيز تکيه به مردم قهرمان، ايستاده و پاي به رکاب رهبري و شريعت که در چهل سال انقلاب امام خود را تنها نگذاشتند، در برابر دشمن با تمام هستي خود ايستاده، از انقلاب دفاع و اسلام و انقلاب را ياري کردند.

وي افزود: امروز در نبرد جنگ نرم با دشمن و مبارزه گفتمان ها، انديشه ها ، باورها و اعتقادات به امام خود، شهدا و بازماندگان شهدا، رزمندگان ، آزادگان و مستضعفان عالم قول مي دهيم که در اين عرصه جنگ نرم صحنه را خالي نخواهيم کرد.

سردار سپهر با اشاره به اينکه امروز شاهديم در اين رويداد علمي، هنري، فرهنگي و محتوايي که نوجوانان و جوانان، خواهران و برادران بسيجي شرکت کردند، دشمن نااميد شده و به عقب رانده خواهد شد عنوان کرد: براي تحقق دولت و تمدن اسلامي تلاش خواهيم کرد زيرا به خدا و امام باور داريم و صحنه را خالي نخواهيم کرد.

جانشين رئيس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به اينکه اگر در دوران دفاع مقدس ما را بيشتر ياري مي کردند مي توانستيم در جنگ نقش هاي مضاعف تري را ايفا کنيم گفت: در دوران دفاع مقدس ايستاديم و نگداشتيم يک وجب از خاک کشور کم شود.

وي ادامه داد: مسئولان و کساني که در قوه مقننه و مجريه مسئول راه اندازي شبکه ملي اطلاعات هستند امروز نظام، اسلام و بسيجيان را در اين عرصه ياري کنند.

سردار سپهر خطاب به مسئولان اجرايي با اشاره به اينکه اجازه ندهيد با دست خالي فرصت ها را از دست بدهيم، تصريح کرد: امروز حضور در فضاي مجازي به شيوه و سبک زندگي تبديل شده است و همه نيازمند رشد در اين زمينه هستند.

جانشين رئيس سازمان بسيچ مستضعفين با بيان اينکه نگذاريم دشمنان بشريت و اسلام عرصه را بر مستضعفان تنگ کنند تاکيد کرد: چشم اميد مستضعفان عالم به دين اسلام و انقلاب است.

سردار سپهر با اشاره به اينکه افسران جنگ نرم در جمهوري اسلامي ايران نيازمند حمايت در زمينه زيرساخت ها و امکانات فني هستند عنوان کرد: امکانات فني، علمي و انديشه اي در دانشگاه ها بايد مورد حمايت قرار گيرد.

وي با بيان اينکه نيازمند قوانين در بخش حقوقي فضاي مجازي هستيم گفت: اجازه ندهيد رخنه دشمنان عرصه را بر ما تنگ کند، ما ايستاده ايم اما شما هم ما را ياري کنيد.

سردار سپهر در پايان خاطر نشان کرد: قول مي دهيم تعالي بيشتري را در زمينه توليدات محتواي فضاي مجازي به نمايش بگذاريم و از مسيولان مي خواهيم در اين مسير افسران جنگ نرم را ياري کنند.

 
برگزيدگان دومين رويداد توليد محتواي ديجيتال بسيج معرفي شدند
 
در مرحله نهايي دومين رويداد سراسري توليد محتواي ديجيتال بسيج از تيم هاي برتر تخصصي  در سه حوزه توليد نرم افزارهاي تلفن همراه، بازي هاي تلفن همراه و پويانمايي با اهداي لوح و تنديس تقدير شدند.
 
بنابر اين گزارش برگزيدگان دومين رويداد سراسري توليد محتواي بسيج به شرح زير هستند:
 
برگزيدگان بخش نرم افزارهاي تلفن همراه 
 
رتبه اول: استان البرز محمد مهدي کاردان
رتبه دوم: استان خراسان جنوبي علي فاضلي
رتبه سوم: استان لرستان خانم شقايق گراوند
 
 
برگزيدگان بخش پويانمايي
 
رتبه اول: نقطه استان تهران محمد حسن پورصفري
رتبه دوم: خانه مقدس استان کرمانشاه عابدين محمدي
رتبه سوم: کوويد ۱۹۴۸ از قم به کارگرداني محمدرضا شعباني
 
 
 
برگزيدگان بخش بازي هاي تلفن همراه 
 
رتبه اول: استان سيستان و بلوچستان علي مقدم
رتبه دوم: استان آذربايجان غربي فرشاد زادمهر
رتبه سوم: استان خراسان رضوي سيد جواد حسيني
 
 
آمنه سادات ذبيح پور چهره سال فضاي مجازي شد
 
در حاشيه اختتاميه مراسم دومين رويداد سراسري توليد محتواي ديجيتال بسيج، چهره سال فضاي مجازي انتخاب شد.
 
آمنه سادات ذبيح پور خبرنگار خبرگزاري صدا و سيما به دليل گزارش هاي تاثيرگذار و روشنگرانه به عنوان چهره سال فضاي مجازي برگزيده شد.
 
 
تقدير از فعالان سازمان فضاي مجازي بسيج
 
در مراسم اختتاميه دومين رويداد سراسري توليد محتواي ديجيتال بسيج از بخش هاي مختلف فعال در سازمان فضاي بسيج و همچنين فعالان عرصه فضاي مجازي تقدير شد. 
برگزيدگان بخش هاي مختلف که با اهداي لوح و تنديس مورد تقدير قرار گرفتند به شرح زير است:
 
برترين مراکز فناوري سازمان فضاي بسيج در حاشيه مراسم اختتاميه دومين رويداد
 
رتبه اول: هادي نصيري اصفهان
رتبه دوم: امير کيواني چهارمحال بختياري
رتبه ها سوم: شاهين حميدي قمر از بوشهر
 
 
 
برترين هاي فعالان شبکه مردمي سايبري در سال ۹۸ 
 
رتبه اول: سيد محسن ملي از استان خراسان رضوي
رتبه دوم فاطمه احمدي از چهارمحال بختياري
رتبه سوم حسين دولتي از استان البرز
 
 
 
برترين مراکز آموزش مجازي سازمان فضاي مجازي بسيج در سال ۹۸
 
رتبه اول: استان فارس محسن باقري
رتبه دوم: استان اصفهان جواد جلواني
رتبه سوم: استان همدان خانم سميه نوش آبادي
 
 
 
برترين پايگاه هاي اطلاع رساني در سال ۹۸
 
رتبه اول: عصر هامون نجمه خسرو پرست
رتبه دوم: بلاغ به سردبيري ياسر معافي
رتبه سوم: صبح زاگرس به سردبيري امين شيخ ممو
 
 
 
برترين مراکز توليدات تخصصي فضاي مجازي بسيج
 
رتبه اول: استان سيستان و بلوچستان مهرداد پارسافر
رتبه دوم: استان آذربايجان شرقي فرزاد نريمان زاده
رتبه سوم:سيد محمد حسيني استان يزد
 
 
 
برترين مراکز استاني سازمان فضاي مجازي بسيج در سال ۹۸
 
رتبه اول: سازمان فضاي مجازي استان سيستان و بلوچستان آقاي طهراني مقدم
رتبه دوم: سازمان فضاي مجازي استان کهگيوله و بوير احمد آقاي محمود محمودي
رتبه سوم: سازمان فضاي مجازي استان خراسان شمالي آقاي حسن دوست
 
 
 
تجليل ويژه رييس سازمان بسيج از جوان ترين تيم شرکت کننده
 
تيم استان ايلام در بخش توليد بازي هاي رايانه اي
 
همچنين در اين مراسم از خانواده شهداي مدافع حرم و خانواده شهداي همراه سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني، شهيدان پورجعفري و وحيد زمانيان و خانواده شهيد ابوالفضل نيکزاد تجليل ويژه اي به عمل آمد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html