پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230343
آمريکا تلاش مي‌کند شکست هايش را در عرصه رسانه جبران کند/ چرا مسئولان اجرايي مديريت فضاي مجازي را به دست دشمن داده اند؟
تاریخ انتشار : 1399/07/03 10:10:32
نمایش : 1383
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي اظهار کرد: تنها جايي که براي آمريکا حکم تنفس مصنوعي را دارد عرصه رسانه است، تلاش مي کند همه شکست ها را در اين ميدان جبران کند از اين رو شما جوانان در کارزار سختي قرار داريد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از خبرنگار شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ «سردار محمدرضا نقدي»، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در آيين افتتاحيه رويداد سراسري توليد محتواي ديجيتال بسيج که صبح امروز در مجتمع وليعصر (عج) تهران برگزار شد با بيان اينکه دفاع مقدس درخشان ترين قطعه تاريخ ملت ايران است گفت: شايد بتوان گفت دفاع مقدس از برجسته ترين قطعات تاريخ بشريت است که يک ملت با دست هاي خالي همزمان مقابل تمان قدرت هاي شيطاني زمان خود ايستادگي کرد و سربلند از اين آزمون بيرون آمد و دشمن را از همه خواسته ها و آرزوهايش محروم و نااميد کرد.

وي با اشاره به اينکه تا ابد مديون شهداي بزرگواري هستيم که اين حماسه را آفريدند عنوان کرد: از شهدا استمداد مي طلبيم براي جهادي که امروز جوانان در ميدان دفاع مقدس براي آن مي جنگند.
 
معاون هماهنگي سپاه با اشاره به اينکه شما جوانان امروز همچون سالهاي دفاع مقدس در حال دفاع از ارزشهاي کشور هستيد ادامه داد:شما هم امروز در جنگ تحميلي ديگري خط شکن هستيد همانطور که امروز مي ايستيد و با تحسين از شهداي دفاع مقدس ياد مي کنيد آينده به افتخار شما که در اين جهاد حضور پيدا کرديد خواهد ايستاد.
 
سردار نقدي با اشاره به اينکه دشمن در طول ده ها سالي که از پيروزي انقلاب اسلامي گذشته است پشت سر هم در عرصه هاي مختلف از ملت ايران سيلي خورده است امروز يک ورشکسته به تمام معناست عنوان کرد: دشمن امروز يک اقتصاد به شدت ورشکسته با بيش از ۲۴ هزار ميليارد دلار بدهي خارجي تبديل شده و به خام فروشي روي آورده است.
 
وي با بيان اينکه دشمن امروز به بزرگترين صادر کننده ذغال سنگ دنيا تبديل شده است ادامه داد: کشوري که ادعاي مدرنيته شدن داشت و مي گفت ما نبايد دست به صنعت بزنيم حتي خودرو رو هم بايد بيرون از کشورمان توليد کنند امروز ذغال سنگ و نفت خام مي فروشد.
 
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با بيان اينکه امروز اقتصاد آمريکا به فقر کشيده شده است گفت: حتي در عرصه سياسي هم ورشکسته بزرگ هستند زيرا در داخل اين کشور پرچمي که در ۲۲ بهمن و ۱۳ آبان ما در ايران برافراشتيم در داخل آمريکا به دست مردم خودشان برافراشته شده و پرچم آمريکا به عنوان نماد زورگويي و سلطه گري به آتش کشيده مي شود.
 
سردار نقدي با بيان اينکه دشمن خلع سلاح شده که امروز دچار شکاف اجتماعي عظيم شده و هر جا مي خواهد راي بگيرد با مشکل مواجه است هر روز در خيابان هايش شاهد ناآرامي است گفت: آمريکا در عرصه نظامي پشيزي نمي ارزد و به طبل توخالي تبديل شده است. آمريکا در همه زمينه ها سقوط کرده است.
 
وي ادامه داد: تنها جايي که براي آمريکا حکم تنفس مصنوعي را دارد عرصه رسانه است ، تلاش مي کند همه شکست ها را در اين ميدان جبران کند از اين رو شما جوانان در کارزار سختي قرار داريد.
 
سردار نقدي با بيان اينکه نمي دانيم چرا مسئولان اجرايي تصميم گرفتند مديريت فضاي مجازي در دست دشمن باشد ادامه داد: اين صحنه مبارزه سخت است‌ با ربات‌ها جمعيت اندک را چندين ميليون نفر نمايش مي دهند تا در شبکه هاي مجازي ترند شوند و سر مردم کلاه بگذارند.
 
وي با اشاره به اينکه با تصميم مديران اجرايي در اين ميدان دست ما بسته است خاطر نشان کرد : اميدواريم يک روز به مسير استقلال در اين زمينه برگرديم و اين خرمشهر اشغال شده فضاي مجازي کشورمان را پس بگيرم تا مديريت در دست خودمان باشد. تا بدانيم آماري که در فضاي مجازي منتشر مي شود واقعي است نه حاصل فعاليت ربات ها و سيستم اطلاعاتي سي آي اي و موساد نيست.
 
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با اشاره به اينکه شما در کارزار بسيار سخت هستيد و اين خود يک دفاع مقدس است يادآور شد: در همان زمان دفاع مقدس اگر توهيني به ارزشهاي انقلاب مي شد، رزمندگان مي گفتند کاش موشک به ما اصابت مي کرد اما اين حرف را نمي شنيديم، تيري که به روح آنها اصابت مي کرد سخت تر از تيري بود که به جسمشان مي خورد.
 
سردار نقدي گفت: حفظ ارزش ها زير بار جنگ رواني دشمن و خسته نشدن در اين فضا که اميد ميدان اصلي مبارزه و درگيري است، کار کوچکي نيست.
 
انتهاي پيام/
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html