پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230341
سعيد آقايي و آل کثير به بازي پرسپوليس و الشارجه مي رسند؟
تاریخ انتشار : 1399/07/02 11:41:07
نمایش : 1428
پزشک تيم فوتبال پرسپوليس در آخرين شرايط مصدومان اين تيم در آستانه ديدار با الشارجه، توضيحاتي ارائه کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، عليرضا حقيقت، پزشک تيم فوتبال  پرسپوليس  در ارتباط با شرايط اين تيم، اظهار داشت: با توجه به فشردگي بازي‌ها، سعي مي‌کنيم با اقدامات تخصصي و ريکاوري مناسب بازيکنان را آماده بازي الشارجه کنيم. متاسفانه فشردگي بازي‌ها باعث مصدوميت‌هاي متعدد از جمله آسيب‌ديدگي‌هاي عضلاني شده است. به عنوان مثال عيسي آل‌کثير در ديدار با التعاون دچار آسيب‌ديدگي انگشت پا شد و با تدابيري که داشتيم او ار به ديدار با الدحيل رسانديم.

وي در ادامه در خصوص وضعيت مصدومان پرسپوليس تصريح کرد: مراحل درماني آل‌کثير ادامه دارد و سعي مي‌کنيم که او را به ديدار با الشارجه برسانيم. سعيد آقايي هم در ديدار با التعاون دچار آسيب‌ديدگي از ناحيه کشاله ران شد و در تلاش هستيم تا مشکل بدني اين بازيکن را حل کنيم. همچنين مصدوميت بشار رسن از ناحيه زانو است و ميزان آسيب‌ديدگي او را بررسي مي‌کنيم.

 
پزشک تيم فوتبال پيرامون وضعيت اين تيم در آستانه ديدار حساس با الشارجه، افزود: به جز اين سه بازيکن، مصدوم ديگري نداريم و پاسخ هر دو تست کرونايي که تاکنون از ما گرفته شده براي همه اعضاي باشگاه، منفي بود. احتمالاً فردا هم يک بار ديگر از ما تست مي‌گيرند. اينجا در هتل، ماسک زدن اجباري است و ما ماسک و مواد ضدعفوني را در اختيار بازيکنان قرار داريم.

حقيقت در پايان درباره پيشگيري‌هاي انجام شده براي جلوگيري از ابتلاي اعضاي کاروان پرسپوليس به ويروس کرونا، خاطرنشان کرد: در انتقال به استاديوم هم کاروان پرسپوليس با دو اتوبوس به محل برگزاري بازي مي‌روند. همه تلاش‌مان اين است که حداقل آسيب را از کرونا ببينيم.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html