پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230338
نجات "جورج فلويد" سوژه بازي سازان بسيجي شد/ توانمندي‌هاي حوزه ديجيتال تجاري‌سازي مي‌شود
تاریخ انتشار : 1399/07/02 11:36:09
نمایش : 1512
فرمان آغاز مرحله نهايي دومين رويداد سراسري توليد محتواي ديجيتال بسيج با ارائه سوژه از سوي معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي صادر شد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از خبرنگار شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ مرحله نهايي دومين رويداد سراسري توليد محتواي ديجيتالي بسيج صبح امروز با حضور «مسلم معين» رئيس فضاي مجازي بسيج و سرتيپ پاسدار «محمدرضا نقدي»، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در مجتمع وليعصر (عج)، (ساختمان اقشار بسيج) آغاز شد. 

در اين رويداد ۴۸ ساعته ۳۵۴ بسيجي توانمند در حوزه توليدات تخصصي ديجيتالي، در قالب صد و هجده تيم از سراسر کشور به رقابت خواهند پرداخت.
 
اين رقابت که تا صبح روز جمعه ادامه خواهد داشت در سه بخش انيميشن، بازي و نرم افراز برگزار مي شود.
 
قرار است در پايان اين رقابت فشرده تيم هاي برگزيده در اين سه بخش معرفي و محصولان آنها با هدف تجاري سازي و افزايش ظرفيت اشتغال جبهه انقلاب اسلامي، مورد حمايت قرار خواهد گرفت.
 
 
به گزارش دانا اين رزمايش در بهمن ۹۸ به صورت همزمان و با حضور ۱۵۰۰ شرکت کننده در قالب ۵۰۰ تيم تخصصي در ۳۲ مرکز استان برگزار شده است که امروز مرحله نهايي آن آغاز خواهد شد.
 
در حال حاضر در بخش انيميشن ۷۴ تيم، در بخش بازي هاي ويدئويي ۲۵ تيم و در بخش نرم افزارهاي ويژه تلفن همراه ۱۹ تيم به مرحله نهايي راه پيدا کردند.
 
هدف رويداد سراسري توليد محتواي ديجيتال بسيج اشتغال زايي است
 
«مسلم معين»،رئيس سازمان فضاي مجازي بسيج در گفت و گو با خبرنگار سياسي شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ با اشاره به برگزاري مرحله نهايي رويداد سراسري توليد محتواي ديجيتال بسيج گفت: اين رويداد يکي از اتفاقاتي است که در سازمان بسيج طي چند سال گذشته به طور مرتب و پيوسته با هدف توليد محتواي ديجيتال در حال برگزاي است.
 
وي با بيان اينکه نخستين دوره توليدات محتواي ديجيتال در سال ۹۷ به طور متمرکز با حضور تيم هاي متخصص از سراسر کشور برگزار شد ادامه داد: اين رقابت ها در سه بخش بازي، نرم افزار و انيميشن آغاز شد و در سال ۹۸ در ۳۲ مرکز استان در سراسر کشور و با حضور ۱۵۰۰ بسيجي در قالب ۵۰۰ تيم ادامه پيدا کرد.
 
معين با اشاره به راهيابي ۱۱۸ تيم به مرحله نهايي که از صبح امروز با هم به رقابت خواهند پرداخت تصريح کرد: راه يافتگان به مرحله نهايي از امروز در تهران با هم به رقابت خواهند پرداخت.
 
رئيس سازمان فضاي مجازي با اشاره به اينکه شرکت کنندگان تا زمان آغاز رقابت از موضوع اطلاعي ندارند تاکيد کرد: پس از اعلام موضوع اين رقابت از سوي مهمان ويژه برنامه در سه حوزه ، تا صبح جمعه اين رويداد ادامه خواهد داشت.
 
وي با اشاره به هدف برگزاري اين رقابت گفت: اساسا اين برنامه ها با هدف شناسايي متخصصان در حوزه ديجيتال است تاضمن معرفي به مجموعه هاي فعال در حوزه ديجيتال زمينه اشتغال زايي در اين حوزه فراهم شود.
 
فرمان آغاز مرحله نهايي دومين رويداد سراسري توليد محتواي ديجيتال بسيج/ نجات "جورج فلويد" سوژه بازي سازان بسيجي شد
 
فرمان آغاز مرحله نهايي دومين رويداد سراسري توليد محتواي ديجيتال بسيج با ارائه سوژه از سوي معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي صادر شد.
 
سردار نقدي در اين رويداد با ارائه سه سوژه به تيم هاي حاضر که از سراسر کشور برگزيده شده اند، از آنها خواستند تا بر اساس اين سوژه ها اقدام به توليد محتوا کنند.
 
سوژه هاي ارائه شده از سوي سردار نقدي در سه حوزه توليد بازي موبايلي، پويانمايي و نرم افزار کاربردي است.
 
بنابر اين گزارش سوژه بازي موبايلي با موضوع نجات جورج فلويد، سوژه پويانمايي با موضوع صحنه ورود نيروهاي مقاومت به بيت المقدس و سوژه نرم افزار کاربردي نيز با موضوع نرم افزاري براي دعا، ارائه شد.
 
تيم هاي تخصصي حاضر در اين رويداد ۴۸ ساعت فرصت خواهند داشت که در حوزه سوژه هاي ارائه شده به توليد محتوا بپردازند.
 
پس از اتمام مهلت ۴۸ ساعته، بهترين آثار با نظر هيات داوران، انتخاب و مورد تقدير قرار خواهند گرفت.
 
بازديد سردار نقدي از نمايشگاه دستاوردهاي سازمان فضاي مجازي بسيج
 
 
 
 
سردار نقدي معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي صبح امروز در حاشيه رويداد سراسري توليد محتواي ديجيتال بسيج، از نمايشگاه دستاوردها و اقدامات سازمان فضاي مجازي بسيج بازديد کرد.
 
در اين ديدار سردار نقدي در جريان اقدامات مختلف سازمان فضاي مجازي پيرامون توليد محتوا، سازماندهي شبکه هاي مردمي، فرايندهاي اجرايي و ... قرار گرفت.
 
همچنين مسلم معين مسئول سازمان فضاي بسيج توضيحاتي درباره برخي فعاليت هاي منحصر به فرد اين سازمان به معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، ارائه داد.
 
 
 
 
سردار نقدي در پاسخ به دانا:
 
نبايد اجازه دهيم فضاي مجازي را ديگران براي ما هدايت کنند/شبکه ملي اطلاعات بايد هر چه زودتر ايجاد شود
 
 سردار محمدرضا نقدي، معاون هماهنگ کننده سپاه در حاشيه آغاز به کار رويداد سراسري توليد محتواي ديجيتال بسيج در پاسخ به خبرنگار دانا در خصوص اينکه چرا اداره فضاي مجازي به جوانان توانمند داخلي واگذار نمي شود گفت: بايد از دفاع مقدس که هر سال آن را گرامي مي داريم، درس بگيرم زيرا يکي از درس هاي دوران دفاع مقدس به ما داد و رهبري هم بيان کردند، درس خودباوري است..
 
وي با بيان اينکه براي ما جاي سوال است کشوري که ماهواره و زيردريايي، موشک هاي پدافند هوايي و پهپاد مي سازد مي سازد با چنين فن آوري هايي چرا يک پيام رسان بومي فراگير را نتوانيم ايجاد کنيم افزود: ايجاد يک پيام رسان از نطر فني شايد يک هزارم تمام فن آوري هايي که به آن دست پيدا کرديم نباشد.
 
سردار نقدي تصريح کرد: چرا نبايد پيام رسان بومي داشته باشيم و در اين زمينه ديگران ما را مديريت کنند، چرا آنها بايد تصميم بگيرند عکس حاج قاسم را پايين آورده و به مقدسات ما توهين کرده و آن را ترند کنند.
 
معاون هماهنگ کننده سپاه ادامه داد: نبايد آنها اجازه داشته باشند تصميم بگيرند کدام مجرم مجازات شده و چه کسي را مجازات نکنيم. با ربات ها ۲۰ هزار نفر انسان را در مراکز طراحي عمليات رواني براي ما تجسم دو تا سه ميليوني ايجاد کرده تا فضاي کشور ما را دچار به هم ريختگي کنند.
 
وي با اشاره به اينکه بايد خودمان اين فضا را مديريت کنيم تاکيد کرد:دفاع مقدس به ما خودباوري را ياد داد، اينکه جوانان کشور ما مي توانند. همه اين جوانان دست کمي از شهيد باقري و شهداي ديگر جنگ ندارند. بايد به آنها ميدان داد و عرصه را برايشان تنگ نکرد.
 
سردار نقدي با اشاره به اينکه جوانان کشور مي توانند به خوبي فضاي مجازي کشور را اداره کنند گفت: ما نياز نداريم ديگران براي ما تکليف روشن کرده و يا پيام رسان براي ما ايجاد کنند. 
 
وي با اشاره به اينکه رئيس جمهور آمريکا با دروغ و فحشا و افکار آشفته پربيننده ترين چهره در جهان مي شود تصريح کرد: با دروغ هاي رسانه اي وانمود مي کنند که سخنان بي محتواي آنها در جهان پر بيننده است و در مقابل برجسته ترين دانشمندان و چهره هاي اثرگذار انتهاي صفحه هستند. اينها ترفند دشمن در فضاي مجازي است چون مديريت در دست آنهاست. 
 
سردار نقدي با اشاره به اينکه شبکه ملي اطلاعات يکي از ارکان اصلي حل مشکلات کشور در حوزه فضاي مجازي است عنوان کرد: تمام ظرفيت ها پاي کار است و شايد چند صد هزار ميليارد سرمايه کشور در اين زمينه از جمله فيبرهاي نوري، سوئيچ ها، مايکروفيو ها، دکل هاي مخابراتي و هزاران ابزار ارتباطي ديگر که با پول ما ايجاد شده اما ديگران آن را مديريت مي کنند.
 
معاون هماهنگ کننده سپاه با اشاره به اينکه بايد مديريت فضاي مجازي در کشور در اختيار خودمان قرار گيرد تاکيد کرد: بايد شبکه ملي اطلاعات وجود داشته باشد و جستجو گر ملي ايجاد شود که ايجاد هر يک از آنها يک هزارم تکنولوژي هايي که در کشور به وجود آمده نياز ندارد فقط نيازمند مديريت هستيم که انشاالله مديران اجرايي به خودشان بيايند و اين مسئله را حل کنند.
 
 
نقدي در آيين افتتاحيه رويداد سراسري توليد محتواي ديجيتال بسيج:
 
آمريکا تلاش مي‌کند شکست هايش را در عرصه رسانه جبران کند/ چرا مسئولان اجرايي مديريت فضاي مجازي را به دست دشمن داده اند؟
 
معاون هماهنگ کننده سپاه در آيين افتتاحيه رويداد سراسري توليد محتواي ديجيتال بسيج که صبح امروز در مجتمع وليعصر (عج) تهران برگزار شد با بيان اينکه دفاع مقدس درخشان ترين قطعه تاريخ ملت ايران است گفت: شايد بتوان گفت دفاع مقدس از برجسته ترين قطعات تاريخ بشريت است که يک ملت با دست هاي خالي همزمان مقابل تمان قدرت هاي شيطاني زمان خود ايستادگي کرد و سربلند از اين آزمون بيرون آمد و دشمن را از همه خواسته ها و آرزوهايش محروم و نااميد کرد.
 
وي با اشاره به اينکه تا ابد مديون شهداي بزرگواري هستيم که اين حماسه را آفريدند عنوان کرد: از شهدا استمداد مي طلبيم براي جهادي که امروز جوانان در ميدان دفاع مقدس براي آن مي جنگند.
معاون هماهنگي سپاه با اشاره به اينکه شما جوانان امروز همچون سالهاي دفاع مقدس در حال دفاع از ارزشهاي کشور هستيد ادامه داد:شما هم امروز در جنگ تحميلي ديگري خط شکن هستيد همانطور که امروز مي ايستيد و با تحسين از شهداي دفاع مقدس ياد مي کنيد آينده به افتخار شما که در اين جهاد حضور پيدا کرديد خواهد ايستاد.
 
سردار نقدي با اشاره به اينکه دشمن در طول ده ها سالي که از پيروزي انقلاب اسلامي گذشته است پشت سر هم در عرصه هاي مختلف از ملت ايران سيلي خورده است امروز يک ورشکسته به تمام معناست عنوان کرد: دشمن امروز يک اقتصاد به شدت ورشکسته با بيش از ۲۴ هزار ميليارد دلار بدهي خارجي تبديل شده و به خام فروشي روي آورده است.
 
وي با بيان اينکه دشمن امروز به بزرگترين صادر کننده ذغال سنگ دنيا تبديل شده است ادامه داد: کشوري که ادعاي مدرنيته شدن داشت و مي گفت ما نبايد دست به صنعت بزنيم حتي خودرو رو هم بايد بيرون از کشورمان توليد کنند امروز ذغال سنگ و نفت خام مي فروشد.
 
معاون هماهنگ کننده سپاه با بيان اينکه امروز اقتصاد آمريکا به فقر کشيده شده است گفت: حتي در عرصه سياسي هم ورشکسته بزرگ هستند زيرا در داخل اين کشور پرچمي که در ۲۲ بهمن و ۱۳ آبان ما در ايران برافراشتيم در داخل آمريکا به دست مردم خودشان برافراشته شده و پرچم آمريکا به عنوان نماد زورگويي و سلطه گري به آتش کشيده مي شود.
 
سردار نقدي با بيان اينکه دشمن خلع سلاح شده که امروز دچار شکاف اجتماعي عظيم شده و هر جا مي خواهد راي بگيرد با مشکل مواجه است هر روز در خيابان هايش شاهد ناآرامي است گفت: آمريکا در عرصه نظامي پشيزي نمي ارزد و به تبل توخالي تبديل شده است. آمريکا در همه زمينه ها سقوط کرده است.
 
وي ادامه داد: تنها جايي که براي آمريکا حکم تنفس مصنوعي را دارد عرصه رسانه است ، تلاش مي کند همه شکست ها را در اين ميدان جبران کند از اين رو شما جوانان در کارزار سختي قرار داريد.
 
سردار نقدي با بيان اينکه نمي دانيم چرا مسئولان اجرايي تصميم گرفتند مديريت فضاي مجازي در دست دشمن باشد ادامه داد: اين صحنه مبارزه سخت است‌ با رباط ها جمعيت اندک را چندين ميليون نفر نمايش مي دهند تا در شبکه هاي مجازي ترند شوند و سر مردم کلاه بگذارند.
 
وي با اشاره به اينکه با تصميم مديران اجرايي در اين ميدان دست ما بسته است خاطر نشان کرد : اميدواريم يک روز به مسير استقلال در ايم زمينه برگرديم و اين خرمشهر اشغال شده فضاي مجازي کشورمان را پس بگيرم تا مديريت در دست خودمان باشد. تا بدانيم آماري که در فضاي مجازي منتشر مي شود واقعي است نه حاصل فعاليت ربات ها و سيستم اطلاعاتي سي آي اي و موساد نيست.
 
معاون هماهنگ کننده سپاه با اشاره به اينکه شما در کارزار بسيار سخت هستيد و اين خود يک دفاع مقدس است يادآور شد: در همان زمان دفاع مقدس اگر توهيني به ارزشهاي انقلاب مي شد، رزمندگان مي گفتند کاش موشک به ما اصابت مي کرد اما اين حرف را نمي شنيديم، تيري که به روح آنها اصابت مي کرد سخت تر از تيري بود که به جسمشان مي خورد.
 
سردار نقدي گفت: حفظ ارزش ها زير بار جنگ رواني دشمن و خسته نشدن در اين فضا که اميد ميدان اصلي مبارزه و درگيري است، کار کوچکي نيست.
 
 
معين در آيين افتتاحيه رويداد سراسري توليد محتواي ديجيتال بسيج:
 
توانمندي‌هاي حوزه ديجيتال تجاري‌سازي مي‌شود
 
 «مسلم معين»، رئيس سازمان فضاي مجازي بسيج صبح امروز در آيين افتتاح رويداد سراسري توليد محتواي ديجيتال بسيج با بيان اينکه امروز در کشور ما به واسطه نگاه هاي جرياني و سياسي به فضاي مجازي اراده ويژه اي در جايي که توليت اصلي اين مسئله است براي ايجاد استقلال سايبري وجود ندارد گفت: اگرچه در بخش هاي مختلف اين موضوع به شکل هاي ديگر دنبال مي شود اما تا زماني که فضا اينگونه باشد محکوم به مضاعف کردن توانايي خود در اين زمينه هستيم.
 
وي با اشاره به اهداف اين سازمان تصريح کرد: ايجاد يک جريان مقاومت و مستحکم با رويکرد پيش برنده براي مقابله با عمليان رواني دشمن از جمله کار ويژه هايي است که دنبال مي کنيم.
 
معين ادامه داد: ايجاد يک نهضت فضاي مجازي در سراسر کشور براي مقابله با عمليات رواني و جنگ سايبري دشمن و نيز ايجاد نهضت سواد بومي در رويدادهاي فضاي مجازي از جمله کار ويژه هاي ترسيم شده اين رويداد است.
 
رئيس سازمان فضاي مجازي با اشاره به اينکه اين رويداد براي نخستين بار از سال ۹۷ آغاز شد گفت: در اين رقابت بيش از ۷۰ محصول قابل گسترش در حوزه فضاي مجازي به دست آمد که از آن ميان ۱۰ محصول امروز در بازار کالاهاي ديجيتال مورد ستفاده قرار مي گيرد. 
 
رئيس سازمان فضاي مجازي بسيج گفت: در سال ۹۸ اين رويددد در تمام مراکز استان ها بسيجيان اين عرصه را به وجود آوردند و در نهايت مردم و متوليان امر به وجود چنين توانمندي در بين بسيجيان پي بردند.
 
معين با اشاره به اينکه اين رويداد با حضور ۱۵۰۰ بسيجي در قالب ۵۰۰ تيم تخصصي برگزار شد تصريح کرد: اين رويداد از نظر گستردگي بزگترين رويداد در حوزه فضاي مجازي در تمام دنيا بود که از اين ميان ۱۱۸ تيم به مرحله نهايي راه پيدا کرده و در ۴۸ ساعت آينده با هم رقابت خواهند کرد.
 
رئيس سازمان فضاي مجازي بسيج خاطرنشان کرد: توانمندي هايي که در اين دوره با آن اشنا مي شويم مورد حمايت جدي قرار خواهند گرفت تا براي حوزه توليد محتوا مورد استفاده قرار گرفته و به نسخه تجاري براي اشتغال زايي تبديل شود.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html