پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230314
دشمن با تمام قوا براي محو اسلام و مظاهر اسلامي در تلاش است/ آموزش در افق نزديک به سمت مجازي شدن پيش مي‏رود
تاریخ انتشار : 1399/06/21 15:11:10
نمایش : 1473
امام‌جمعه فارسان گفت: دشمن با تمام قوا براي محو اسلام و مظاهر اسلامي در تلاش است و دولت‌هاي اسلامي در خواب هستند. به تعبير حضرت امام اين‌ها با اصل دين و اسلام مخالف‌اند، چرا عده‌اي نمي‌خواهند بفهمند يا خود را به نفهمي زده‌اند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام محسن ملک پور در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه شهر فارسان گفت: سيزده آبان امسال، پنجاه و نهمين انتخابات رياست جمهورى آمريكا برگزار مى‏شود.
 
وي افزود: دويست سال است كه مردم آمريكا در چنبره چرخه‏ى معيوب قدرت، كه در دستان دو حزب جمهوري‌خواه با نشان «فيل» و دمكرات با علامت «الاغ» است، گرفتار هستند. اكنون اين دور از انتخابات توسط صاحب‌نظران آمريكايى و بين‏المللى مجموعه‌اي از «ترين‏ها» را به‏ خود اختصاص داده است. «بدترين»، «پرتنش‏ترين»، «عجيب‏ترين»، «سرنوشت‏سازترين»؛ اين‏ها توصيفاتى است كه به انتخابات آينده داده‏اند؛ اما ترامپ، انتخابات آينده را «فاسدترين» انتخابات تاريخ آمريكا مى‏داند. وى معتقد است، دموكرات‏ها پيشاپيش، «تقلب» در انتخابات را كليد زده‏اند و چنانچه اين انتخابات به شكست وى منجر شود، فاسدترين انتخابات تاريخ آمريكا خواهد بود.
 
وي تصريح کرد: اوباما برجام رو نقض کرد، ترامپ از خارج شد؛ بعد يه عده منتظر هستند بايدن رأي بياره و دوباره بگن دلواپس نباشيد شما بزدل سياسي هستيد حالا چه اشکالي داره دوباره بريم مذاکره برجام 2 3 4؛
 
وي اظهار داشت: نقشه حركت ملت ايران به سمت پيشرفت و قوت و رفع مشكلات مزمن اقتصادى و فرهنگى و اجتماعى فقط و فقط از مسير فرهنگ ناب اسلامى و انقلابى و اتكاء به توان بيكران ايرانى مى‏گذرد. غير از اين خيانت محض است.
 
وي بيان داشت: دو سال پيش و در 20 مرداد ماه سال 1397 بود كه، رئيس قوه قضائيه در نامه‏اى به رهبر معظم انقلاب اسلامى درخواست كرد، اجازه اقدامات ويژه در برخورد قاطع و سريع در چارچوب قانون مجازات اخلال‏گران در نظام اقتصادى كشور و قانون مجازات اسلامى داده شود. رهبر انقلاب اسلامى نيز با اين درخواست موافقت فرمودند. پس از گذشت دو سال، آيت الله رئيسى طى درخواستى خواستار تمديد آن اجازه شد - برگزارى اين دادگاه‏ها - حتى براى وابستگان مسؤولان ارشد نظام و مسؤولان متخلف دستگاه قضايى و برخى قضات متخلف- موجب شد، اميدوارى بيشترى به روند مبارزه عادلانه و ريشه‏اى با فساد در اذهان عامّه مردم به وجود آيد و ان شاالله سفر رياست محترم قوه قضاييه به استان هم برکات خود را در همين زمينه‌ها خواهد داشت
 
امام‌جمعه فارسان به آموزش مجازي اشاره داشت و گفت: مسئله مجازي شدن آموزش را نبايد يک مسئله موقت و به دليل مسائل کرونا دانست. اين‌گونه نيست که به خاطر کرونا يک يا دو سال آموزش مجازي شود و بعد از آن دوباره به وضعيت قبل برگردد. بر اساس روندها، آموزش در افق آينده نزديک (حداکثر ۵ تا ۱۰ سال آتي) به سمت مجازي شدن کامل، پيش مي‏رود و تنها اثر کرونا، تسريع اين فرآيند بود به‌طوري‌که بازه زماني ۵ تا ۱۰ سال را به ۳ تا ۵ سال کاهش داد.
 
وي بيان داشت: دشمن با تمام قوا براي محو اسلام و مظاهر اسلامي در تلاش است و دولت‌هاي اسلامي در خواب هستند همين چند روز قبل در ايام شهادت امام حسين عليه‌السلام، همين افراطي‌هاي صهيونيست در منطقه مالمو در سوئد جائي که ادعاي آزادي و آزادانديشي و آزادي بيان دارند، در يک حرکت کاملاً افراط‌گرايانه و نژادپرستانه عليه اعتقادات و مقدسات اسلام به ساحت مقدس قرآن کريم اهانت کردند و اين کتاب هدايت بشر را به آتش کشيدند و دل آزادانديشان عالم و مسلمين را به درد آوردند. کنفرانس اسلامي و ديگران هم مثل هميشه خوابند و يا در فکر تدارک ديدن براي برقراري ارتباط با اسرائيل هستند؟ به تعبير حضرت امام اين‌ها با اصل دين و اسلام مخالف‌اند، چرا عده‌اي نمي‌خواهند بفهمند يا خود را به نفهمي زده‌اند.
 
وي افزود: سال ۹۳ وقتي نشريه فرانسوي شارلي ابدو به پيامبر اسلام (ص) توهين کرد و دولت فرانسه از آن حمايت کرد، روحاني نه‌تنها سکوت کرد که ظريف براي ديدار با وزير خارجه فرانسه و مذاکره‌ درباره برجام عازم آن کشور شد!
 
وي عنوان داشت: حالا مجدداً همان نشريه موردحمايت دولت فرانسه به رسول خدا (ص) توهين کرده و روحاني و وزير خارجه‌اش مهر سکوت بر لب زده‌اند و نهايتاً سخنگوي وزارت خارجه، آن را تحريک‌آميز دانسته! سؤال: دستگاه ديپلماسي يک کشور اسلامي سياست‌هايش را از کجا مي‌گيرد؟
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html