پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230310
نبايد به باشگاه پرسپوليس مي‌رفتم اما کاري که انجام دادم دليل داشت
تاریخ انتشار : 1399/06/20 10:37:36
نمایش : 1493
مدافع جديد تيم فوتبال استقلال گفت: تنها دليل حضورم در باشگاه پرسپوليس بعد از عقد قرارداد با استقلال، احترام به يحيي گل‌محمدي بود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، در خصوص پيوستنش به استقلال اظهار داشت: خدا را شکر مي‌کنم که توانستم در نهايت يک تصميم خوب براي فوتبالم بگيرم و به تيم بزرگ استقلال ملحق شوم.خوشحالم امسال در تيمي بازي مي کنم که يکي از پرافتخارترين تيم هاي آسيا است.

اخبار ورزشي- وي در خصوص اينکه چند روز پيش بعد از مذاکره با باشگاه استقلال راهي باشگاه پرسپوليس شد و همين موضوع سر و صداي زيادي ايجاد کرد گفت: صادقانه بگويم شايد نبايد به باشگاه پرسپوليس مي‌رفتم اما کاري که انجام دادم دليل داشت.

مردامند ادامه داد: من با باشگاه استقلال و مسئولانش در هتل آزادي صحبت کردم و قرارداد بستم، حتي با مديران باشگاه عکس گرفتم و از هتل خارج شدم اما چون رضايتنامه نداشتم نمي‌توانستم خبر را رسانه‌اي کنم. پيش از حضورم در باشگاه استقلال آقاي گل‌محمدي چند بار با من تماس گرفت و از من خواسته بود تا به باشگاه پرسپوليس بروم.


مدافع جديد استقلال يادآور شد: من بر سر سفره پدر و مادرم بزرگ شدم و وقتي بزرگ‌تر من چند بار با تلفن همراهم تماس مي‌گيرد و از من مي‌خواهد به ديدارش بروم نمي‌توانم حرف ديگري بزنم. گل محمدي در شهرخودرو مربي من بوده و واقعا نمي‌توانستم روي حرفش حرف بزنم، وقتي با استقلالي ها در جلسه بودم تصميم گرفتم به احترام سرمربي قبلي‌ام به آنجا بروم و بگويم که با استقلال قرارداد بستم و فقط به احترام وي به ديدارش رفتم. هنگامي که وارد باشگاه پرسپوليس شدم آقاي رسول پناه در آنجا حضور داشت و همانجا شنيدم آقاي گل‌محمدي در محل تمرين تيمش اعلام استعفا کرده است.

وي تاکيد کرد: وقتي اين موضوع را شنيدم بلافاصله باشگاه پرسپوليس را ترک کردم و به خبرنگاران گفتم فردا تکليف تيم جديدم را مشخص مي‌کنم چون حقيقتا رضايتنامه نداشتم. شما مي‌توانيد از مسئولان باشگاه استقلال سوال کنيد که چه ساعتي با من قرارداد بستند و قبل از حضور در باشگاه پرسپوليس کارم با استقلال تمام شده بود.

مرادمند يادآور شد: متاسفانه در اين 2-3 روز خيلي قضاوت شدم فقط به اين خاطر که براي حرفي که زدم ارزش قائل شدم. شايد گفتن اين حرف چندان جالب نباشد ولي وقتي عکس من در کنار مسئولان استقلال رسانه‌اي شد رقم رضايتنامه‌ام توسط باشگاه شهرخودرو افزايش پيدا کرد.

وي خاطرنشان کرد: روز گذشته مجبور شدم نزديک به يک ميليارد تومان از  جيب خودم براي دريافت رضايتنامه‌ام پرداخت کنم و اين را مسئولان باشگاه استقلال مي‌توانند شهادت بدهند.اين کار را هم به اين دليل کردم چون با باشگاه استقلال قرارداد بستم و اصلا نمي‌خواستم زير حرفم بزنم.در اين چند روز که با استقلال جلسه گذاشته بودم و قرارداد ابتدايي را امضا کردم سعي کردم زودتر رضايتنامه را از شهرخودرو بگيرم ولي نشد تا اينکه با پرداخت مبلغ بيشتر اين اتفاق افتاد.

مدافع جديد استقلال با اشاره به اينکه قرار بود با شهرخودرو راهي دوحه شود گفت: چون تا ديشب نتوانستم رضايتنامه‌ام را بگيرم تصميم داشتم با شهرخودرو به قطر بروم ولي حالا خوشبختانه بازيکن رسمي استقلال هستم و منتظر هستم تا در صورت لزوم با استقلال به قطر بروم.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html