پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230309
مسائل و مشکلات مردم چهارمحال و بختياري در سطح کلان پيگيري مي شود
تاریخ انتشار : 1399/06/20 10:32:52
نمایش : 1551
رئيس قوه قضائيه گفت: چندين جلسه براي بررسي مسائل و مشکلات مردم که قابل رفع و پيگيري در سطح کلان هستند در استان چهارمحال و بختياري تشکيل مي شود .
به گزارش جهانبين نيوز ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمين سيد ابراهيم رئيسي ، رئيس قوه قضائيه صبح امروز در بدو ورود به استان چهارمحال و بختياري در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان چهارمحال و بختياري شانزدهمين جايي است که مسئولان قضائي کشور براي بررسي مسائل و مشکلات به آن سفر مي کنند.

وي تصريح کرد: چندين جلسه  براي بررسي مسائل و مشکلات مردم  که قابل رفع و پيگيري هستند در اين استان تشکيل  مي شود  

حجت‌الاسلام‌والمسلمين رئيسي با اشاره به اينکه در اين استان مشکلات قضايي مورد بررسي قرار مي گيرد بيان داشت: پيش از سفر به اين استان تيمي از قوه قضائيه براي احصاي مسائل و مشکلات به اين استان سفر کردند و گزارشي از اين مشکلات شهرستان‌ها و بخش‌ها در حوزه قضايي و ساير حوزه‌ها در اختيار مسئولان قضايي قرار دارد.

وي با اذعان بر اينکه به دليل شرايط کرونا امکان برگزاري تجمعات بزرگ نيست گفت: هدف ما اين است که مطالبات مردم را بشنويم و به آن ها نگاه ويژه اي داشته باشيم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمين رئيسي در پايان اظهار کرد: شوراي قضايي و شوراي اداري جلساتي هستند که امروز در اين استان تشکيل مي شود و مسائل و مشکلاتي که در سطح کلان قابل پيگيري است ، پيگيري مي شود.

انتهاي پيام/1020ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html