پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230303
از رفتن فرزندان خود به مدرسه جلوگيري کردم/ بازگشت فرزندان به مدرسه در اين دوران آيا به صلاح است يا خير
تاریخ انتشار : 1399/06/15 11:46:52
نمایش : 1348
مشخص نيست آموزش و پرورش توانايي کنترل ويروس کرونا را در مدرسه دارد يا خير از رفتن فرزندان خود به مدرسه جلوگيري کرديم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، آموزش و پرورش امري است که از دير باز جزو مهمترين و اساسي ترين ارکان هر جامعه اي بوده است.يکي از عوامل مهم پيشرفت و ترقي جوامع پيشرفته، آموزش و پرورش کارآمد و توانمند آن جوامع مي باشد.

در دنياي امروز که رشد و توسعه اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي جوامع در گرو گسترش جهان شمول وسريع علم و فناوريهاي نوين است، نظامهاي آموزش و پرورش از اهميت فراواني برخوردار گرديده اند.

والدين در همه‌جا با اين سوال مواجه هستند که آيا بازگشت فرزندان آنان به مدرسه در دوران شيوع کرونا به صلاح است يا خير.
 
خانم اميري مادر يکي از دانش آموزان فارساني است که فرزند خود را به دليل بحث کرونا ويروس به مدرسه نفرستاد و بيان کرد: به دليل اينکه مشخص نيست آموزش و پرورش توانايي کنترل اين ويروس را در مدرسه دارد يا خير از رفتن فرزندان خود به مدرسه جلوگيري کرديم.
 
وي به زير ساخت هاي فضاي مجازي اشاره داشت و گفت: آموزش مجازي به يک سري زير ساخت ها نياز دارد اما در شرايط کنوني آماده سازي آن زير ساخت ها امکان پذير نيست.بايد يک برنامه جامع و کامل و منسجم در يک شبکه ي واحد ترسيم و در اختيار معلم و دانش آموز و اوليا قرار داده شود.
 
خانم حيدي که کارمند هستند در گفتگو با خبرنگار ما  اظهار داشت: برنامه شاد را در گوشي نصب کرده ام اما فرزندم تنها زماني مي تواند وارد کلاس شود که من در منزل حضور دارم، وقتي در اداره هستم، فرزندم هم خيلي به درس تن نمي دهد. فرزندم حتي حاضر نيست پاي تلويزيون، و از شبکه آموزش، برنامه هاي درسي را دنبال کند.

انتهاي پيام/590پ



 
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html