پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230282
کنکور سراسري به تعويق افتاد
تاریخ انتشار : 1399/05/21 07:39:21
نمایش : 1882
وزير بهداشت گفت: کنکور سراسري تا رعايت سختگيرانه و کامل پروتکل‌هاي بهداشتي به تعويق بيفتد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سعيد نمکي وزير بهداشت در صفحه اينستاگرام خود نوشت: امروز عصر مجدد با حضور  رياست محترم کميسيون‌هاي آموزش و بهداشت و درمان و تعدادي از نمايندگان محترم مجلس و همچنين وزير محترم علوم و رييس سازمان سنجش جلسه‌اي داشتيم.
 
وزير محترم علوم و رييس سازمان سنجش اعلام کردند که اجراي پروتکل‌هاي سختگيرانه در اين زمان باقيمانده ميسر نيست، مگر اين دستورالعمل‌ها براي برگزاري آزمون سراسري تغيير کند.
 
در اين جلسه اعلام کردم به عنوان وزير بهداشت و متولي سلامت اين کشور، قطعا سلامت فرزندانمان براي ما در اولويت است و از اين پروتکل‌هاي سختگيرانه کوتاه نخواهم آمد که ريسس محترم کميسيون هاي آموزش و بهداشت نيز در اين مورد  کاملا همراه و موافق بودند.
 
به مسولان برگزاري کنکور اعلام کردم اگر واقعا نمي‌توانيد اين دستورالعمل‌ها را به درستي اعمال کنيد با برگزاري کنکور در اين تاريخ مخالفم و تاکيد مي‌کنم که کنکور را به زماني موکول کنيد که بتوانيد از لحاظ فضا و امکانات تمام ضوابط و دستورالعمل‌هاي ابلاغي وزارت بهداشت را فراهم کنيد.
پيشنهاد وزارت علوم تعويق يک ماهه برگزاري کنکور سراسري بود که قرار شد در ستاد ملي کرونا مطرح شود.


منبع:دانا
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html