پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230277
به‌نام شبکه ملي اطلاعات، به‌کام اسراييل
تاریخ انتشار : 1399/05/16 17:05:28
نمایش : 1601
مومن نسب نوشت: همان‌هايي که طرح اينترنت ملي و راه‌اندازي شبکه ملي اطلاعات را به تمسخر مي‌گرفتند، وقتي جشن افتتاح اين شبکه‌ي حياتي در کشورهاي غرب و شرق عالم را ديدند و با تکرار و پيگيري مداوم امام و امت مواجه شدند، سناريوي عمليات‌رواني خود را طوري طراحي کردند که منويات آمريکا و اسراييل را اين‌بار مزورانه با نام شبکه ملي اطلاعات اجرا کنند و چه از اين براي فرار از انتقادات بهتر؟

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از خبرگزاري فارس روح الله مومن نسب در يادداشتي تحت عنوان« به‌نام شبکه ملي اطلاعات، به‌کام اسراييل» نوشت: مرورِ گاه‌گاه خبرهايي که با جادوي رسانه‌اي کم‌رنگ‌تر شنيده مي‌شوند و زود فراموش‌شان مي‌کنيم، مي‌تواند خطي را براي‌مان از گذشته ترسيم کند که دنباله‌گيري امتدادش باعث روش‌تر شدن توطئه‌هاي آينده خواهد شد.

و اما بعد؛ بي‌مقدمه!

همان‌هايي که طرح اينترنت ملي و راه‌اندازي شبکه ملي اطلاعات را به تمسخر مي‌گرفتند، وقتي جشن افتتاح اين شبکه‌ي حياتي در کشورهاي غرب و شرق عالم را ديدند و با تکرار و پيگيري مداوم امام و امت مواجه شدند، سناريوي عمليات‌رواني خود را طوري طراحي کردند که منويات آمريکا و اسراييل را اين‌بار مزورانه با نام شبکه ملي اطلاعات اجرا کنند و چه از اين براي فرار از انتقادات بهتر؟

اين‌گونه مخالفان بالقوه‌شان را نيز به همراهي خود مي‌کشيدند.

در آن سال‌ها هم سرعت و کيفيت اينترنت ناگهان پايين آمد و قيمت‌ش بالا رفت؛ به مجلس و مردم گفتند براي افزايش سرعت و کيفيت دسترسي و کاهش قيمت و راه‌اندازي شبکه ملي اطلاعات نياز به زيرساخت‌هاي 4G داريم و تغيير نسل هم که مي‌دانيد! يعني تغيير همه چيز...

يعني تغيير ده‌ها ميليون گوشي، چند صد ميليون سيم‌کارت، صدها هزار کيلومتر کابل ارتباطي، ده‌ها هزار دکل مخابراتي (BTS) و... و هيچ‌کدام اين‌ها چون در ايران توليد نمي‌شود، تامين‌شان يعني ميلياردها دلار هزينه!

حق داشتند!

آخر اجراي سند ۲۰۳۰ خرج‌ش بيش از حد تصور است... پس بايد براي جلب نظر آمريکايي‌ها براي برجام هسته‌اي، با پذيرفتن برجام مجازي تدبير مي‌کردند و تدبير کردند...

«۱۹ هزار ميليارد تومان» به نام شبکه ملي اطلاعات از بيت‌المال بودجه گرفتند و همه کشور تا دور افتاده‌ترين روستاها را تحت پوشش 4G وارداتي قرار دادند و به‌صورت نامحدود تمام زيرساخت‌هاي تأمين شده‌ي با پول مردم را در اختيار پيشرفت شرکت‌هاي آمريکايي قرار دادند.

امروز به اذعان مسئولين کشور «بيش از ۸۰٪ از پهناي باند اينترنت کشور»، يعني بيشتر از چهار پنجم گوشي‌ها، سيم‌کارت‌ها، کابل‌ها، دکل‌هاي مخابراتي، کارمندان وزارت ارتباطات و شرکت‌هاي مخابراتي و... براي توسعه کسب‌وکار استارتاپ‌هاي آمريکايي گوگل، اينستاگرام، واتس‌اپ، تله‌گرام و فيلترشکن‌ها، با پول ملت ايران، تقديم به دشمنان اين ملت شده است.

تقديم‌شان شده تا با سرعت و کيفيت بهتري ۲۰۳۰ را اعمال کنند؛ اطلاعات‌مان را بِبَرند، مردم‌مان را برده‌ي اطلاعاتي خودشان کنند و دقيق‌تر تحريم و بهتر تحقيرمان کنند.

ماه‌هاي آخر حيات دولت غرب‌گراست و چند روزي است گويا ماموريت تازه‌اي ابلاغ شده است:
نسل پنجم (5G) را راه‌اندازي کنيد!

گويا نفوذي‌ها روي بي‌خيالي، سهل‌انديشي و کم‌حافظه‌گي ما حساب ويژه‌اي باز کرده‌اند و قرار است با همان سناريوي قديمي، اين بار باقي‌مانده‌ي امنيت و عزت کشور را پيش‌کش کنند!

دستورالعمل کميته‌ي عمليات‌رواني با همان نوت قبلي در حال اجراست:
سرعت، پهناي‌باند و کيفيت اينترنت را کم کن و هزينه آن را به شدت افزايش بده تا مردم 5G را مطالبه کنند و مافيا هم تُپلي‌شان کم نشود!... بعد که پول مردم را به جيب زدي، اينترنتي با سرعت، پهناي‌باند و کيفيت پايين و هزينه زياد بهشون بده!! تا جيب مافيا، ابدي تضمين شود...

اين يعني با توجه به اين‌که:
بر مبناي استاندارد جهاني، در نسل چهارم مخابرات (4G) شما بايد هنگام تحرک بالا (در ماشين و قطارهاي تندرو) حداقل به اينترنتي با سرعت ۱۰۰ مگابيت بر ثانيه و هنگام تحرک پايين (پياده‌روي و در منزل) به سرعتي معادل يک گيگابيت بر ثانيه دسترسي داشته باشيد! که البته دسترسي نداريد...

بنده همين حالا 4G را تست کردم، در منزل!

شما هم مي‌توانيد با speedtest.ir تست کنيد...

کم‌تر از ۲ مگابيت بر ثانيه در برابر ظرفيت ۱۰۲۴؛ يعني هيچ!!

اين آزمايش ساده نشان مي‌دهد بيش‌تر از ۹۹.۸% از ظرفيت 4G هنوز فعال نشده و در اختيار مردم قرار نگرفته است!

پس بايد به آقايان بگوييم: نسل پنجم (5G) پيشکش!

لطفا دست‌تان را از جيب مردم در آوريد، پايتان را از روي کابل‌هاي اينترنت مردم برداريد و اگر خيلي به فکر ما مردم هستيد، در اين وضعيت بحرانيِ اقتصاديِ حاصل از بي‌تدبيري‌ها و خيانت‌ها، ميلياردها دلار از باقي مانده‌ي ذخائر ارزي کشور را به اسم 5G از کشور خارج نکنيد و لطفاً اگر مي‌خواهيد کاري کنيد، همان ۹۹.۸% باقي‌مانده‌ي 4G را راه‌اندازي کنيد...

رونوشت به: کميسيون اصل ۹۰ و ديوان محاسبات مجلس، سازمان بازرسي کل کشور و تمام دستگاه‌هاي نظارتي، امنيتي و اطلاعاتي جهت اطلاع و اقدام مقتضي!.

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html