پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230270
196 بيمار کرونايي جان باختند/ 26 استان در وضعيت قرمز دارند
تاریخ انتشار : 1399/05/08 17:07:44
نمایش : 1567
سخنگوي وزارت بهداشت از شناسايي 2636 بيمار جديد مبتلا به کوويد۱۹ در کشور خبر داد و گفت: 26 استان در وضعيت قرمز و هشدار قرار دارند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سيما سادات لاري سخنگوي وزارت بهداشت: از ديروز تا امروز ۸ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معيارهاي قطعي تشخيصي، دو هزار و ۶۳۶ بيمار جديد مبتلا به کوويد۱۹ در کشور شناسايي شدند که  يک هزار و ۶۰۴ نفر از آنها بستري شدند.

وي ادامه داد: مجموع بيماران کوويد ۱۹ در کشور به ۲۹۸ هزار و ۹۰۹ نفر رسيد.

سخنگوي وزارت بهداشت افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹۶ بيمار کوويد ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان اين بيماري به ۱۶ هزار و ۳۴۳ نفر رسيد.

لاري اضافه کرد: خوشبختانه تا کنون ۲۵۹ هزار و ۱۱۶ نفر از بيماران، بهبود يافته و يا از بيمارستان‌ها ترخيص شده اند؛ضمن اينکه ۴۰۲۷ نفر از بيماران مبتلا به کوويد۱۹ در وضعيت شديد اين بيماري تحت مراقبت قرار دارند.

وي متذکر شد: تاکنون دو ميليون و ۴۰۵ هزار و ۸۶۲ آزمايش تشخيص کوويد۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوي وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: استان‌هاي تهران، مازندران، گلستان، فارس، آذربايجان شرقي، اردبيل، اصفهان، البرز، ايلام، خراسان رضوي، کرمان، خراسان شمالي، سمنان، لرستان و هرمزگان در وضعيت قرمز قرار دارند.

لاري بيان داشت: همچنين استان‌هاي آذربايجان غربي، خوزستان، بوشهر، چهارمحال و بختياري، زنجان، همدان، کهگيلويه و بويراحمد، مرکزي، يزد، گيلان و قم هم در وضعيت هشدار قرار دارند.

منبع: دانا
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html