پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230267
کمک مومنانه جلوه اي زيبا از مشارکت و همدلي
تاریخ انتشار : 1399/05/08 16:59:09
نمایش : 2196
سردار علي محمد اکبري فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري گفت: کمک مومنانه در سراسر استان چهارمحال و بختياري جلوه زيبايي از همدلي، مشارکت و نوعدوستي را به نمايش گذاشته است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ سردار علي محمد اکبري فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري صبح امروز در جلسه مواسات و کمک مومنانه به صورت ويدئو کنفرانس با اشاره به اينکه طرح رزمايش کمک مومنانه اتفاق خوبي را در استان رقم زد اظهار کرد: رزمايش همدلي و کمک مومنانه خاطره خوشي را در ذهن نيازمندان برجاي گذاشت.

وي تصريح کرد: در مرحله اول رزمايش کمک مومنانه ۲۷ ميليارد جمع آوري و ۳۰۰ هزار بسته معيشتي و بهداشتي در بين نيازمندان توزيع شد.

اکبري ادامه داد: کار گروه هاي جهادي همان گونه که انجام شد بازهم ادامه دار است .

وي عنوان کرد: مرحله دوم رزمايش کمک مومنانه نيز در قالب نهضت تعاون و هم دلي با راه اندازي قرارگاه شهرستاني و استاني هم زمان با دهه ولايت انجام مي شود.


وي عنوان کرد: ماه محرم اين رزمايش تداوم دارد و مردم نزرهايي که کرده اند مي توانند به قرارگاه مواسات و کمک مومنانه بدهند تا بين نيازمندان توزيع شود.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html