پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230260
اتفاقات عجيب در جلسه جهانگيري با مديران ورزشي/ وقت شما تمام است دکتر!
تاریخ انتشار : 1399/05/04 08:48:43
نمایش : 1776
تمامي معاونين وزير ورزش سعي در تبليغ خود و عملکرد خود را داشتند و همين سبب شده بود که صحبت هاي افراد به طول انجاميده و از حوصله خارج شود.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ هفته گذشته جلسه مديران ارشد وزارت ورزش و جوانان با حضور اسحاق جهانگيري، مسعود سلطاني فر و رضا صالحي اميري در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد. در اين جلسه رييس کميته ملي المپيک، رييس کميته ملي پارالمپيک، معاون توسعه ورزشي قهرماني حرفه اي، معاون امور بانوان، معاون امور جوانان، معاون توسعه مديريت و منابع، معاون فرهنگي و توسعه ورزش همگاني، مديرعامل شرکت توسعه و نگهداري اماکن ورزشي به ارايه گزارش پرداختند و خلاصه از وضعيت ورزش کشور را به سمع و نظر معاون اول رئيس جمهور رساندند.

 در اين جلسه مسعود سلطاني وزير ورزش و جوانان با تمجيد از اقدامات اسحاق جهانگيري گفت: دکتر جهانگيري هميشه در برنامه هاي مهم ملي و بين المللي دعوت ما را پذيرفته و ما به عنوان ياور جدي روي حمايت ايشان حساب باز کرديم. در بسياري از مواردي که در عرصه ورزش و جوانان به مشکل برخورد مي کنيم، دکتر جهانگيري با روي باز و با استفاده از همه امکان و اقتداري که دارند، مشکلات را حل، گره ها را باز و مسير را هموار مي کنند. لازم است شهادت دهم که در همه شرايط سخت و تنگناها که وجود داشته، معاون اول رييس جمهور با تمام توان به ما کمک کردند تا در حرکت رو به توسعه، وظايفي برعهده داريم و اهدافي که در دولت بوده، موفق باشيم.

رضا صالحي اميري رئيس کميته پارالمپيک گفت: ايجاد تک صدايي در ورزش کشور همکاري مشترک، وفاق و پرهيز از حاشيه پردازي از ويژگي هاي عملکرد در اين دوره بوده است. اين اولين استراتژي مشترک بين وزارت ورزش و کميته ملي المپيک بود.

مهدي علي نژاد معاون ورزش قهرماني وزارت ورزش و جوانان عناوين و افتخارات کسب شده در سال گذشته را برشمرد و گفت: براي اولين بار در سه رشته تيمي سهميه المپيک گرفتيم.

مهين فرهادي زاد معاون ورزش بانوان وزارت نير با اشاره به دستاوردهاي ورزش بانوان گفت: بحث حضور بانوان در ورزشگاه‌ها حل شد که در چند سال اخير با يک دغدغه تبديل شده بود.

در اين مراسم محمود خسروي وفا رئيس کميته ملي پارالمپيک، ژاله فرامرزيان معاون توسعه مديريت و منابع، عبدالحميد احمدي معاون ورزش همگاني و محمدجواد تندگويان معاون امور جوانان نير صحبت کرده و عملکردي از زيرمجموعه خود ارائه دادند.

در پايان اين نشست اسحاق جهانگيري نيز صحبت کرد و گفت: نمي‌توان ورزش را منحصر به حوزه جوانان ديد و همچنين نمي‌توان مسائل جوانان را محدود به حوزه ورزش کرد.

 

تذکرات پي در پي به معاونين!

اما در اين جلسه آنچه بيشتر از متن و صحبت هاي افراد حاضر به چشم آمد، اتفاقات حاشيه اي بود. حضور معاون اول رييس جمهوري سبب شده بود که تمامي مديران وزراتخانه براي گزارش به نفر دوم دولت، با پوشه هاي قطور به جلسه بيايند و با آب و تاب عملکرد حوزه خود را ارائه کنند. در حقيقت تمامي معاونين سعي در پرزنت کردن عملکرد مجموعه خود را داشتند و همين سبب شده بود که صحبت هاي افراد به طول انجاميده و از حوصله خارج شود.

طبق برنامه قبلي و با توجه به برنامه محدود جهانگيري، براي هر فرد چند دقيقه براي صحبت کردن در نظر گرفته شده بود اما تقريبا تمامي معاونين از تايم در نظر گرفته شده عبور کرده و صحبت هاي آنها به درازا کشيد که از حوصله مجلس خارج بود.

همين عامل سبب شد تا به افراد حاضر در جلسه به هنگام سخنراني چندين باز تذکر داده شود که وقت شما تمام شده و عجيب اينکه تقريبا همه حاضرين با اين اخطار روبرو شدند! در اين جلسه، مهدي علي نژاد 2 بار، عبدالحميد احمدي 2 بار، ژاله فرامرزيان 2 بار اخطار پايان زمان گرفتند و مهين فرهادي زاد تنها يک بار اخطار گرفت. اما سردسته اخطاري ها مجمدجواد تندگويان معاون امور جوانان بود که 3 با اخطار پايان زمان روبرو شد و به نظر مي رسيد اگر اندکي بيشتر ادامه مي داد، بايد به سبک مجلس نشينان ميکروفون او را قطع مي کردند!

با توجه به اينکه وزير ورزش در صحبتهاي خود اشاره موجزي به عملکرد کل مجموعه وزارت ورزش و جوانان داشت و از قبل از جلسه تايم محدود نيز به همه ابلاغ شده بود اما باز هم همه معاونين براي تبليغ و پرزنت خود در اين جلسه کم نگذاشتند تا اخطارهاي پياپي نکته اصلي جلسه معاون رييس جمهوري با مديران ورزشي باشد.

انتهاي پيام

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html