پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230237
واکنش ستاره استقلال درباره ابتلايش به کرونا/شک ندارم در اهواز کرونا گرفتيم
تاریخ انتشار : 1399/04/18 08:13:07
نمایش : 1818
دانشگر گفت: از بدشانسي من بود که کرونا گرفتم. واقعاً قرنطينه شدن خيلي سخت است به خصوص براي فوتباليست‌ها که عادت دارند هر روز تمرين کنند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، باشگاه استقلال روز‌هاي سخت و پرحاشيه‌اي را پشت سر مي‌گذارد. آبي‌پوشان که بعد از شروع مجدد ليگ از دو بازي مقابل فولاد و سايپا فقط يک امتياز به دست آوردند با شوک مبتلا شدن چند تن از بازيکنان‌شان به کرونا مواجه شدند. يکي از آن‌ها محمد دانشگر مدافع جنوبي آبي‌پوشان بود که تست کروناي او مثبت شد. از همين رو ديروز با محمد تماس گرفتيم تا هم حالش را بپرسيم و هم در مورد شرايط اين روزهايش گفت‌وگويي انجام دهيم که در ادامه مي‌خوانيد.

محمد از چه زماني متوجه شدي کرونا گرفتي؟
چند روز قبل بي‌حال شدم و مقداري تب و لرز داشتم. حس کردم که حالم خوب نيست بعد که تست دادم متوجه شدم که نتيجه تست من مثبت است و کرونا گرفتم.

در حال حاضر حال عمومي‌ات چطور است؟
خدا را شکر بهترم. بعضي اوقات تنگي نفس دارم و به راحتي نمي‌توانم نفس بکشم، ولي از دو، سه روز قبل حالم بهتر شده، ولي تا ۱۴ روز بايد قرنطينه باشم که من هم اين کار را مي‌کنم و بعد از اتمام قرنطينه بايد دوباره تست بدهم تا ببينم ويروس در بدنم وجود دارد يا خير.

با قرنطينه چطور کنار آمدي؟
چاره‌اي نيست اين هم از بدشانسي من بود که کرونا گرفتم. واقعاً قرنطينه شدن خيلي سخت است به خصوص براي فوتباليست‌ها که عادت دارند هر روز تمرين کنند. من هم سعي مي‌کنم روزي چند بار در خانه دمبل بزنم و به اين شکل خودم را سرگرم کنم. واقعاً از ته دل آرزو مي‌کنم هيچ کس به اين ويروس لعنتي مبتلا نشود، چون واقعاً خطرناک است و زندگي هر کسي را مختل مي‌کند.

حتماً خانواده‌ات هم خيلي نگران شدند.
دانشگر : دقيقاً همين‌طور است. آن‌ها خيلي نگران شدند و از اين بابت بسيار ناراحتم. روزي چند مرتبه زنگ مي‌زنند و حالم را مي‌پرسند. جالب است بدانيد، چون خانواده‌ام مرا نمي‌بينند و در شهرستان هستند فکر مي‌کنند حالم بسيار بد است. من هم مي‌گويم به خدا چيزي نيست و حالم خوب است. البته خب حق دارند که نگران باشند، چون از من دور هستند و نمي‌توانند کنارم باشند.

نرفتن شما به جم براي بازي با پارس حرف و حديث‌هاي زيادي را به وجود آورد و بعضي‌ها مدعي شدند مثبت شدن تست ۱۳ نفر در استقلال دروغ است.
آن‌هايي که به ما اتهام دروغگويي زدند و ما را متهم کردند وجدان ندارند و اصلاً نمي‌دانند وجدان چيست. چه لزومي دارد به دروغ بگوييم کرونا گرفتيم و خانواده‌هايمان را نگران کنيم. آن‌هايي که اين صحبت‌ها را مطرح کردند اصلاً مي‌دانند پدر و مادرمان چه حالي شدند و چه حسي پيدا کردند؟ بعضي‌ها واقعاً ديگر شورش را درآوردند و براي رسيدن به اهداف شخصي خود دست به هر کاري مي‌زنند. به خدا اين کار‌ها و صحبت‌ها شرم آور است. ما ترسي از رقابت با هيچ تيمي نداريم و اگر نمي‌خواستيم بازي کنيم بچه‌ها به فرودگاه نمي‌رفتند. شايد بعضي‌ها از اين کار‌هاي زشت انجام دهند، ولي ما اين‌کاره نيستيم. نمي‌دانم چرا بعضي‌ها فکر کردند تيم بزرگي مثل استقلال از پارس جنوبي جم مي‌ترسد. مگر ما انسان نيستيم؟ چطور مي‌شود وقتي چند بازيکن کرونا گرفتند برويم با يک تيم ديگر بازي کنيم و خداي ناکرده آن‌ها هم آلوده شوند. به نظرم اين کار دور از انسانيت است و فوتبال ارزش اين مسائل را ندارد. مي‌خواهم يک سؤال بپرسم. واقعاً برگزاري ليگ به چه قيمتي؟ به قيمت جان انسان‌ها؟ به خدا قسم که اين کار اوج نامردي و بي‌انصافي است.

خودت فکر مي‌کني چه زماني به ويروس مبتلا شدي؟
شک ندارم که در اهواز اين اتفاق افتاد. يا در سفر به اين شهر يا در حين بازي و بعد از تماس با بازيکنان حريف. ولي هر چه بود از اهواز و ديدار مقابل فولاد شروع شد. وقتي يک بازيکن کرونا دارد و وارد زمين مي‌شود همه افراد داخل زمين و ساير بازيکنان در معرض مبتلا شدن قرار دارند و اگر اين کار نامردي نيست پس اسمش چيست؟

منظورت اين است که فولادي‌ها مي‌دانستد کرونا دارند و مقابل شما قرار گرفتند؟
بله، غير از اين نمي‌تواند باشد. چطور مي‌شود طي ۷۲ ساعت تست ۷ نفر از آن‌ها مثبت شود؟ ما هم مي‌توانستيم اعلام نکنيم و به جم برويم، ولي اين کار نه اخلاقي است و نه انساني.

آن‌طور که مسئولان سازمان ليگ اعلام کردند قرار است دوباره از آن‌هايي که مبتلا شدند تست کرونا گرفته شود.
من هم شنيدم. صد بار بخواهند تست بگيرند من آماده‌ام و مشکلي از اين بابت ندارم. هر وقت بگويند من تست مي‌دهم و در خدمت هستم.

به نظرت تکليف ادامه بازي‌هاي استقلال چه مي‌شود؟‌
نمي‌دانم واقعاً چه پيش مي‌آيد و چه اتفاقي مي‌افتد. فعلاً که در قرنطينه هستيم و تمرين تعطيل است.

منبع:افکار
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html