پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230232
پشت پرده لغو سفر استقلال به جم چه مي گذرد؟
تاریخ انتشار : 1399/04/15 10:18:13
نمایش : 2124
باشگاه پارس جنوبي با توجه به لغو سفر استقلال به شهر جم اطلاعيه اي را صادر کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، در اطلاعيه اي که توسط باشگاه پارس جنوبي صادر شده ، آمده است:

 باتوجه به خودداري تيم استقلال از سفر به شهرجم و بازي در برابر پارس يادآوري چند نکته لازم و ضروري به نظر مي رسد.

اخبار ورزشي- اينکه مديرعامل محترم باشگاه استقلال   بنا براين ادعا که چون در جم اسکان نيافته اند به همين دليل شهر جم منطقه قرمز ستاد ملي مبارزه با کرونا محسوب مي شود!


حال  بايد اين مسئله را يادآوري کنيم که چنين استدلالي به دور از منطق و آگاهي است بلکه بيشتر جنبه فرافکني و بازي با افکارعمومي دارد.

همانطور که سرمربي پارس جنوبي جم  گفتند شوراي تأمين با اسکان استقلال در شهرجم مخالفت کرده نه باشگاه پارس جنوبي ؛ چنين  تصميمات راهبردي سبب شده در استان بوشهر که وضعيت قرمز اعلام شده شهرجم در وضعيت زرد باشد.

همچنين جهت يادآوري خدمت آقاي  سعادتمند که به تازگي وارد عرصه مديريت فوتبال شده اند بايد عرض کنيم محل رزرو شده از سوي باشگاه استقلال (مجتمع توريستي ورزشي پازارگاد)طي سه سال اخير به دليل داشتن امکانات مناسب از سوي باشگاه هاي ليگ برتري چون تراکتور،پرسپوليس و سپاهان مورد استفاده قرار گرفته است.

د رپايان لازم بذکراست باشگاه پارس جنوبي قطعا از حق و حقوق قانوني خود صرف نظر نخواهد کرد و در اطلاعيه هاي بعدي از پشت پرده امتناع باشگاه استقلال از سفر به جم با هواداران نجيب پارس جنوبي خواهد گفت.

منبع:افکار
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html