پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230218
نيم نگاهي به برنامه بازي‌هاي هفته بيست‌ودوم ليگ برتر
تاریخ انتشار : 1399/04/04 11:19:21
نمایش : 1713
ليگ برتر فوتبال پس از چند ماه تعطيلي، از امروز با ديدار معوقه تيم‌هاي فوتبال فولاد خوزستان و استقلال در اهواز آغاز خواهد شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، نهم اسفندماه سال 97 آخرين بازي‌هاي هفته بيست‌ويکم ليگ برتر فوتبال برگزار و سپس اين مسابقات به دليل شيوع ويروس کرونا تعطيل شد. قرار است امشب (چهارشنبه) با بازي معوقه هفته هفدهم ليگ برتر بين فولاد خوزستان و استقلال بار ديگر ليگ آغار شود. مسابقاتي که البته به دليل شيوع ويروس کرونا بدون حضور تماشاگران برگزار و خبرنگاران برگزار خواهد شد. امروز فولاد و استقلال با برگزاري اين بازي معوقه، تعداد بازي‌هاي‌شان با تيم‌هاي ديگر برابر مي‌شود و قرار است از هشتم تيرماه، هفته بيست‌ودوم آغاز شود.

فولاد - استقلال

اخبار ورزشي- مصاف اين دو تيم به چند دليل جذاب و حساس است، نخست جايگاه فولاد و استقلال در جدول است. شاگردان فرهاد مجيدي در صورت برتري، علاوه بر رسيدن به رتبه دوم جدول، فاصله امتيازي خود با پرسپوليس را به 8 امتياز مي‌رسانند و مي‌توانند براي قهرماني اميد داشته باشند. فولاد نيز با برد 36 امتيازي و با استقلال رده چهارمي هم امتياز خواهد شد، بنابراين، هر دو تيم نمي‌خواهند اين شانس را به راحتي از دست دهند، به خصوص استقلال که به اندازه کافي امتياز از دست داده است. شاگردان جواد نکونام دوست ندارند در زمين خودشان از فرصت طلايي که دارند به راحتي بگذرند. آنها با برد مقابل استقلال با يک تير دو نشان مي‌زنند، هم به مدعيان قهرماني نزديک مي‌شوند و هم شانس زيادي براي گرفتن سهميه آسيا پيدا مي‌کنند.


موضوع ديگر، تقابل مجيدي و نکونام است، همبازي‌هاي قديمي که آخرين قهرماني استقلال در ليگ برتر فوتبال را اتفاقا در شهر اهواز رقم زدند. در ليگ 92-91، استقلال با داشتن ستاره‌هايي چون مجيدي، نکونام، جباري، رحمتي و ... يک هفته مانده به پايان ليگ دوازدهم و با برتري مقابل فولاد، جشن قهرماني گرفت. نکونام در آن بازي از روي نقطه پنالتي تک گل بازي را به ثمر رساند. امروز و پس از گذشت تقريبا 7 سال، قرار است آنها رودرروي يکديگر قرار بگيرند.

مجيدي براي ديدار با فولاد کمي دستانش بسته است، چرا که فرشيد اسماعيلي، مرتضي تبريزي، رضا آذري، داريوش شجاعيان و محسن کريمي را به دليل مصدوميت و شيخ دياباته را به خاطر عدم آمادگي کامل در اختيار ندارد. ترکيب استقلال را با اين شرايط مي‌توان پيش‌بيني کرد، سيدحسين حسيني درون دروازه قرار مي‌گيرد، محمد دانشگر، روزبه چشمي و سياوش يزداني سه مدافع مرکزي هستند، وريا غفوري و ميليچ دو بال کناري و مسعود ريگي، علي کريمي و آرش رضاوند سه هافبک مياني خواهند بود و مهدي قائدي و ارسلان مطهري زوج خط حمله را تشکيل مي‌دهند.

اسامي داوران اين ديدار به شرح زير است:

فولاد - استقلال، ساعت 21، ورزشگاه شهداي شهر قدس
داور وسط: سيدمهدي سيدعلي
کمک داوران: محمدرضا ابوالفضلي و مهدي عاليقدر
داور چهارم: کوپال ناظمي

برنامه بازي‌هاي هفته بيست‌ودوم ليگ برتر به شرح زير است:

يکشنبه 8 تير

تراکتور - نساجي مازندران، ساعت 20:15، ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز
شهر خودرو - ذوب‌آهن اصفهان، ساعت 20:30، ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
صنعت نفت آبادان - پارس جنوبي جم، ساعت 21، ورزشگاه تختي آبادان
شاهين شهرداري‌بوشهر - نفت‌ مسجدسليمان، ساعت 21، ورزشگاه شهيد مهدوي
پيکان - پرسپوليس، ساعت 21، ورزشگاه شهر قدس

دوشنبه 9 تير

سپاهان - گل گهرسيرجان، ساعت 20:45، ورزشگاه نقش جهان
فولاد - ماشين‌سازي‌ تبريز، ساعت 21، ورزشگاه شهداي فولاد
استقلال - سايپا، ساعت 21، ورزشگاه آزادي
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html