پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230204
گزارش کميسيون تحقيق در خصوص اعتبارنامه تاجگردون تخصصي خواهد بود/ بررسي پرونده به دور از حاشيه و جريانات سياسي است
تاریخ انتشار : 1399/03/26 08:42:39
نمایش : 1586
خاني با بيان اين که وقت کافي براي بررسي دقيق اسناد در نظر گرفته شده است تاکيد کرد: پرونده اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون را خارج از حاشيه ها و جريانات سياسي و در يک فضاي کاملا کارشناسي و دقيق بررسي خواهيم کرد و آنچه را که کميسيون تحقيق به آن برسد به صحن علني ارائه خواهد کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، علي اصغر خاني در گفتگو  با پايگاه تحليلي و اطلاع رساني صبح زاگرس در مورد چگونگي بررسي اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون گفت: عصر امروز اولين جلسه کميسيون  تحقيق  در مورد بررسي اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون برگزار مي شود.

خاني گفت: ما يک زمانبندي  مي کنيم، که از امروز تا 15 روزي که فرصت داريم  به پرونده (آقاي)غلامرضا تاجگردون رسيدگي کنيم و نتيجه آن را به صحن مجلس ارائه دهيم. همچنين در زمانبندي که صورت گرفته است هم به تاجگردون و هم به نمايندگاني که معترض هستند زمان لازم جهت بررسي داده خواهد شد.

وي ادامه داد: زمان کافي براي ارائه نظرات هر دو گروه داده خواهد شد، همچنين وقت کافي براي بررسي دقيق اسناد در نظر گرفته شده است که خارج از حاشيه‌ها و جريانات سياسي پرونده را در يک فضاي کاملا کارشناسي  و دقيق بررسي خواهيم کرد و آنچه را که کميسيون تحقيق به آن برسد به صحن علني ارائه خواهد کرد.

نماينده شاهرود در مجلس يازدهم اظهار کرد: گزارش کميسيون تحقيق تخصصي خواهد بود و به صحن ارائه مي شود که نمايندگان در اين زمينه تصميم گيري مي کند.

وي در خصوص مدارک ارائه داده شده توسط بعضي از نمايندگان معترض به اعتبار نامه تاجگردون گفت: اينکه اين مدارک جديد هست يا قديم  چيزي بدست ما هنوز نرسيده است اما امروز هنگام برگزاري جلسه به کميسيون داده خواهدشد.

خاني در پايان گفت:قانون يک فرصت 15 روزه  به کميسيون داده است تا بررسي‌هاي لازم را دقيق و کارشناسي  انجام دهد، ما هم سعي مي کنيم که  با توجه به  فرصت  معين شده است  جمع بندي کنيم و به صحن مجلس تحويل دهيم.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html