پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230189
درآمد اينترنتي از سراب تا واقعيت
تاریخ انتشار : 1399/03/20 08:28:28
نمایش : 1987
استفاده صحيح و به موقع از اين فضا نه تنها مخرب نبوده بلکه مطلوب بوده و برخي با حضور در اين فضا به ايجاد شغل و کسب کار پرداخته وتوانسته اند از ظرفيت اين فضا براي ايجاد کسب کار اينترنتي استفاده کنند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز، اين روزها شبکه هاي اجتماعي به عنوان جزيي از زندگي مردم بوده و هر فردي ممکن است نيمي از وقت خود را سر زدن به اين شبکه هاي اجتماعي داخلي و خارجي سپري کند.

استفاده صحيح و به موقع از اين فضا نه تنها مخرب نبوده بلکه مطلوب بوده و برخي با حضور در اين فضا به ايجاد شغل و کسب کار پرداخته وتوانسته اند از ظرفيت اين فضا براي ايجاد کسب کار اينترنتي استفاده کنند.

 اين روزها شاهد بازار داغ  اينستاگرام و درامد زايي از اين صفحه هستيم، عده اي با به نمايش گذاشتن حريم خصوصي خود و عده اي با کسب و کار اينترنتي و خريد و فروش انلاين توانسته اند درامدي براي خود کسب کنند و برخي نيز با فروش مستقيم محصولات، تبليغات برندسازي و يا خريد و فروش صفحات و فالوور ها توانسته انداز اين فضا به عنوان يک فضاي درامد زايي استفاده کنند.
 
مساله اساسي اينجاست که ايا استفاده از اين شبکه اجتماعي به عنوان منبع درامد است؟ آيا مي توان از اين فضا براي امرار معاش زندگي استفاده کرد اگر استفاده از آن مشکل ندارد چگونه بايد از اين فضا استفاده و بهره مند شد تا دچار زيان نشويم.
 
سرهنگ مرتضي عسگري رئيس پليس فتا استان چهارمحال وبختياري در گفت وگو با جهانبين نيوز با بيان اينکه از دهه 80 اينترنت در کشور ما به صورت عمومي روايج يافت ، افزود: از همان اوايل ورود آن به داخل کشور تاکيدات مقام معظم رهبري بر روي استفاده صحيح از اين شبکه بوده و هميشه تاکيد فرمودند، اين فضا بايستي به يک فرصت تبديل شود.
 
عسگري با اظهار به اينکه کسب و کار اينترنتي به شدت مورد حمايت وتوجه پليس فتابوده و هميشه از آنها حمايت ميکنيم ، خاطر نشان کرد: کسب وکار اينترنتي مزاياي بيشماري از جمله دورکاري،کاهش ترددهاي غير ضروري، کاهش هزينه در خانواده ها، قدرت چانه زني و تنوع در انتخاب اجناس را بالا مي برد.

رئيس پليس فتا کسب وکار اينترنتي را در کشور ما عقب تر از ساير کشورها دانست و گفت: انتظاراتي که براي پيشرفت اين کسب و کار وجود داشت براورده نشده است.
 
وي به ايام کرونا اشاره و خاطر نشان کرد: در اين ايام و به دليل کاهش تردد ها کسب وکارهاي اينترنتي رونق يافته و توانستيم پيشرفت خوبي در اين زمينه داشته باشيم اما همچنان مشکلاتي در اين عرصه وجود دارد.
 
عسگري با تاکيد بر مديريت ارتباط با مشتري، افزود: کاسبان نبايد صرفا به فکر درامد خودشان باشند کسب رضايت مشتري و ارائه خدمات پس از فروش دو مساله اساسي براي جلب رضايت مشتري بوده و موجب مي شود کسب و کار رونق يابد.
 
وي يکي از مشکلات کشور را عدم خدمات پس از فروش دانست و گفت: مشتري ها به دليل عده ارائه خدمات پس از فروش تمايل به استفاده از اين نوع خريد نبوده ونياز است که کاسبان به ارتباط با مشتري بيشتر دقت کند
 
عسگري با بيان اينکه ارتباط خوب موجب ايجاداعتماد شده و به اين کسب و کار رونق مي دهد تصريح کرد: کلاه بر داري هاي برخي افراد، عدم جلب راضيات مشتري موجب مي شود که اعتماد مشتري ها کاسته و کسب وکار را منحل کند.
 
وي با اشاره به اينکه هم پيام رسان هاي داخلي و خارجي  کسب کار و اينترنتي دارند تصريح کرد: پيگيري و حل مشکلات در پيام رسان هاي داخلي به راحتي بوده و اگر کلاه برداري يا شکايتي يک فرد به عنوان مالباخته از خريد خودداشته باشد رابه راحتي پيگيري و خدمات ارائه و فرد مجرم به مراجعه قضايي تحويل داده مي شود.
 
عسگري به جرايم در شبه هاي اجتماعي خارجي اشاره و گفت: رسيدگي به اين جرايم طولاني بوده کشوري که ارائه خدمات مي دهد ممکن است هيچ گونه تعهدي به همکاري نداشته باشد.
 
رئيس پليس فتا در چهارمحال وبختياري امار استفاده از پيام رسان هاي خارجي براي تبليغات را در کشور بيشتر عنوان و تاکيد کرد: پيام رسان هايي همچون اينستاگرام همانند چاقوي دولبه هستند که لبه خطرناک آن به مراتب حساس تر و بيشتر از لبه بي خطر آن است.
 
عسگري  با اشاره به اينکه روزانه حداقل چند پرونده از فضاي ايسنتاگرام داشته و شاهد آن هستيم، گفت:  اسامي جعلي صفحات جعلي و سو استفاده از اعتمادات و يا دسترسي به اطلاعات خصوصي اشخاص از آسيب هاي فضاي مجازي خارجي است.
 
رئيس پليس فتا در چهارمحال وبختياري با تشکر از همه فعالين فضاي مجازي که در کنار پليس فتا به مردم کمک ميکنند گفت: يادبگيريم از اين فضا خوب استفاده کنيم تا مشکلي پيش نيايد.
 
وي هيچ يکي از شبکه هاي اجتماعي خارجي را تاييد نکرد و گفت: اگر کسي مي خواهد به عنوان کسب وکار ، سرمايه گذاري انجام دهد قرار دادهاي کاري بايستي به صورت حضوري و با پروتکل هاي حقوقي صورت بگيرد تااگر مشکلي هم پيش امد بتوانيم از آنها کمک کنيم.
 
عسگري در خصوص برخورد با مجرمين سايبري تاکيد کرد: در فضاي مجازي هرگونه اتفاقي براي کاربران افتاده و از اطلاعاتشان سو استفاده شود بايتس در مرحله اول از افرادي که نمي شناسند و يا سايت هايي که ناشناس هستند هيچ گونه اعتمادنکرده و همگاري نکنند و هشدار جدي مي دهيم به کساني که مي خواهند از اعتماد مردم سو استفاده کنند پليس فتا با پشتيباني قضايي به صورت قاطع در صدد شناسايي و دستگري و تحويل دادن به مراجعه قضايي است.

وي افزود : بنابراين به اين شکل شما هم مي‌توانيد اکانت تجاري خود را به سرعت راه‌اندازي کرده و در دنيا کسب‌وکارهاي مجازي به شکلي هدفمندتر و هوشمندانه‌تر گام برداريد.
 
به گزارش جهانبين نيوز، براي به درآمد رساندن هر کسب و کار اينترنتي نياز به اعتماد سازي و جلب اعتماد مردم است. به اين سادگي ها نيست که هر کسي از سايت شما ديدن کرد بايد مشتري شما شود. مراحل زيادي بايد طي کنيد تا بتوانيد مشتريان وفاداري براي کسب و کار خود جمع آوري کنيد.

شرايط جامعه در حال حاضر به سمت و سويي رفته که بايد اين حقيقت را پذيرفت که آينده شغل ها و کسب و کارها، در اينترنت است. اين حقيقتي است که چه تلخ و چه شيرين، اجتناب ناپذير است و به زودي، اينترنت و ابزارهايش اصلي ترين منبع کسب درآمد عمده مردم خواهند بود. به همين دليل است که داشتن کسب و کار اينترنتي براي عقب نيفتادن از رقابت يک امر ضروري است.

بنابر اين بايستي اشخاص با درک و بررسي دقيق و يادگيري راه هاي کسب درامد در اين فضا به اين امر مهم پرداخته و در صورت تمايل وارد اين کار شوند اما اشخاصي که بدون آگاهي و کسب اطلاع وارد اين عرصه شوند قطعا ضرر کرده و نمي تواند به خوبي از آن براي کسب درامد استفاده کنند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html