پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230170
امکان فروش ۳۰درصد سهام عدالت از شنبه/ آزادسازي باقيمانده سهام ظرف ۱ سال آينده به بعد
تاریخ انتشار : 1399/03/06 11:21:21
نمایش : 1622
معاون نظارت بر نهادهاي مالي سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: دارندگان سهام عدالت از شنبه مجاز به فروش ۳۰درصد از سهام خود هستند و باقي مقدار دارايي سهام عدالت ظرف مدت يک سال آينده به بعد آزادسازي و قابل معامله خواهد شد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ محمدرضا معتمد در استوديوي پخش اخبار 21 شبکه اول سيما با بيان اين که  در صورت عدم نياز مالي , فروش سهام عدالت توصيه نمي شود افزود: از روز شنبه دهم خرداد امکان فروش سهام عدالت براي دارندگان و يا مشمولان معامله سهام عدالت وجود دارد.

او با تأکيد بر اينکه تعيين روش مديريت سهام عدالت فقط تا 8 خرداد ماه ميسر مي باشد گفت: طبق مصوبات شوراي نظارت بر امور سهام عدالت، دارندگان سهام عدالت در اين مرحله مجاز به فروش 30 درصد از سهام خود هستند و باقي مقدار دارايي سهام عدالت ظرف مدت يک سال آينده به بعد آزادسازي و قابل معامله خواهد شد.

معتمد ادامه داد: در حقيقت، درگاه اصلي ورود سرمايه گذاران به بازار سهام،کارگزاري ها هستند اما به دليل حجم بالاي سرمايه گذاران در اين مرحله از شبکه بانکي کشور هم کمک خواهيم گرفت تا در صورت خواست مردم و قصد فروش سهام عدالت، بانک ها هم در اين اقدام، کمک رسان باشند در اصل بانک ها در اين مرحله نقش عامليت را ايفا مي نمايند.

او افزود: نرخ فروش سهام عدالت، نرخ تابلو سازمان بورس مي باشد.

معاون نظارت بر نهادهاي مالي سازمان بورس اوراق بهادار گفت: از آنجا که سهام موجود در سبد سهام عدالت، بسيار ارزنده هستند و در سال هاي آتي سوددهي خوبي خواهند داشت به مردم توصيه مي شود در صورت نياز از سودهاي آينده سهام عدالت در قالب سود سهام و يا افزايش تعداد سهام استفاده کنند و تا آن زمان دست نگهدارند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html